La importancia de la cultura corporativa de las organizaciones en la elección de un influencer que las represente en campañas de comunicación commercial
Folch Palmés, Laia
Martínez Moral, Alejandro
Barrio Fraile, Estrella, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: La importancia de la cultura corporativa de les organitzacions en l'elecció d'un influencer que les representi en campanyes de comunicació comercial
Títol variant: The organizations' corporate culture importance in choosing an influencer to represent them on commercial communication campaigns
Data: 2020
Descripció: 143 pag.
Resum: Les Xarxes Socials s'han consolidat com un aparador per a les empreses, i els influencers s'han convertit en un mitjà de comunicació més. En aquest treball s'han analitzat sis casos de col·laboració entre influencers i organitzacions per determinar si aquestes tenen en compte la seva cultura corporativa en l'elecció d'un influencer que les representi. I d'altra banda, si els influencers coneixen i representen la cultura corporativa de l'organització amb la qual treballen per poder aplicar-la a la seva forma de comunicar.
Resum: Las Redes Sociales se han consolidado como un escaparate para las empresas, y los Influencers se han convertido en un medio de comunicación más. En este trabajo se han analizado seis casos de colaboración entre influencers y organizaciones para determinar si estas tienen en cuenta su cultura corporativa en la elección de un influencer que las represente. Y por otro lado, si los influencers conocen y representan la cultura corporativa de la organización con la que trabajan para poder aplicarla a su forma de comunicar.
Resum: Social Networks have established themselves as a showcase for companies, and Influencers have become a new mean of communication. In this research, six cases of collaboration between influencers and organizations have been analyzed to determine if organizations take their corporate culture into account in choosing an influencer to represent them. And on the other hand, if the influencers know and represent the corporate culture of the organization with which they are collaborating to be able to apply it to their way of communicating.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de recerca ; Treball final de grau ; Text
Matèria: Xarxes socials en línia ; Imatge corporativa ; Internet en les relacions públiques ; Instagram ; Influencers



143 p, 9.0 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2020-12-03, darrera modificació el 2022-10-22



   Favorit i Compartir