Cómo convertirse en un influencer del culturismo en 12 meses: estrategia y ejecución
Julian Vilella, Erika
Martin Morales, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: Com convertir-te en un influencer del cultursime en 12 mesos: estratègia i execució
Additional title: How to become a bodybuilder influencer within 12 months: strategy and implementation
Date: 2020
Description: 236 pag.
Abstract: Ser un influencer va més enllà de tenir un gran nombre de seguidors, engloba conceptes com l'engagement, indispensable per a conèixer com d'influent és aquella persona sobre els usuaris que el segueixen. Convertir-se en influencer es un procés llarg i que requereix constància, i que cada cop és més difícil perquè hi ha més competència. En aquest projecte es crea una estratègia amb l'objectiu de convertir un usuari en un influencer del culturisme. Per a fer-ho s'analitza el sector, la competència, el públic al qual volem dirigir-nos, el contingut de valor que aportarem, entre altres.
Abstract: Ser un influencer va más allá de tener un gran nombre de seguidores, engloba conceptos como el engagement, indispensable para conocer qué tan influente es aquella persona sobre los usuarios que lo siguen. Convertirse en influencer es un proceso largo y que requiere constancia, y que cada vez es más difícil porque hay más competencia. En este proyecto creamos una estrategia con el objetivo de convertir un usuario en un influencer del culturismo. Para hacerlo se analiza el sector, la competencia, el publico al que queremos dirigirnos, el contenido de valor que aportaremos, entre otros.
Abstract: Becoming an influencer goes beyond having a great number of followers, it includes concepts such as engagement, essential to know how influential that person is on the users who follow him. Becoming an influencer is a long process that requires perseverance, and that is increasingly difficult because of the growing competition. In this project we create a strategy with the aim of turning a user into an influence of bodybuilding. To do this, we analyze the sector, the competition, the public we want to target, the valuable content that we will contribute, among others.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Castellà
Studies: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Study plan: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de projecte ; Treball final de grau ; Text
Subject: Culturisme ; Publicitat ; Màrqueting digital ; Influencers



236 p, 9.1 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies. TFG

 Record created 2020-12-04, last modified 2023-02-23



   Favorit i Compartir