L'estratègia de comunicació de Netflix Espanya a Twitter
Pineda Marimón, Clara
Bonet Bagant, Montse, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: La estrategia de comunicación de Netflix España en Twitter
Additional title: Netflix's Twitter strategy in Spain
Date: 2020
Description: 140 pag.
Abstract: Les plataformes de vídeo sota demanda (VOD) han protagonitzat un canvi en el model de distribució i consum del contingut audiovisual. Netflix és la plataforma de vídeo en streaming líder mundialment. Però què fa que un usuari opti per una plataforma o una altra? La comunicació és un exercici canviant que cal adaptar a l'entorn que ofereix la tecnologia, i dins el panorama actual les xarxes socials s'han convertit en una eina estratègica per aconseguir el bon posicionament d'una marca. En aquest treball s'estudiarà l'estratègia de comunicació que du a terme Netflix a través de Twitter, centrant-nos en el panorama espanyol.
Abstract: Las plataformas de vídeo bajo demanda (VOD) han protagonizado un cambio en el modelo de distribución y consumo del contenido audiovisual. Netflix es la plataforma de vídeo en streaming líder mundialmente. ¿Pero qué hace que un usuario opte por una plataforma u otra? La comunicación es un ejercicio cambiante que hay que adaptar al entorno que ofrece la tecnología, y dentro del panorama actual las redes sociales se han convertido en una herramienta estratégica para conseguir el buen posicionamiento de una marca. En este trabajo se estudiará la estrategia de comunicación que lleva a cabo Netflix a través de Twitter, centrándonos en el panorama español.
Abstract: Video-on-demand (VOD) platforms have led to a change in the model of audiovisual content's distribution. Netflix is the world's leading streaming video platform. But what makes a user decide which platform to use? Communication is a changing exercise that needs to be adapted to the environment offered by technology, and in the current landscape, social networks have become a strategic tool for achieving good brand positioning. In this research, we will study the communication strategy used by Netflix via Twitter, focusing on the Spanish landscape.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català
Studies: Comunicació Audiovisual [2501928]
Study plan: Grau en Comunicació Audiovisual [968]
Document: Treball de recerca
Subject: Comunicació audiovisual ; Reproducció en temps real ; Xarxes socials en línia ; Comunicació estratègica ; Netflix ; Twitter ; Plataformes VOD



140 p, 11.3 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies. TFG

 Record created 2020-12-21, last modified 2022-10-22



   Favorit i Compartir