Dirigido por Wes Anderson : el estilo cinematográfico de Wes Anderson trasladado a la campaña publicitaria Tender Stories de Tous
Quesada Pingarrón, Anna
Puig González, Joaquim, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Dirigit per Wes Anderson: L'estil cinematográfic de Wes Anderson transferit a la campanya publicitaria Tender Stories de Tous
Títol variant: Directed by Wes Anderson: Wes Anderson's cinematic style translated into Tous' Tender Stories ad campaign
Data: 2020
Descripció: 102 pag.
Resum: Wes Anderson ha aconseguit fer-se un forat com un dels directors de Hollywood més característics del moment. Al costat de Kubrick o Hitchcock ha estat capaç de crear un estil propi al seu cinema digne de categoritzar-lo com a cinema d'autor. Marques com Tous han volgut plasmar l'essència del seu estil adaptant-lo als seus anuncis i dotant de la seva narrativa als seus espots. En aquest treball es vol analitzar les característiques més evidents que Tous ha implementat en la seva campanya "Tender Stories" per a assimilar-se al cinema d'Anderson.
Resum: Wes Anderson ha conseguido hacerse un hueco como uno de los directores de Hollywood más característicos del momento. Junto a Kubrick o Hitchcock ha sido capaz de crear un estilo propio en su cine digno de categorizarlo como cine de autor. Marcas como Tous han querido plasmar la esencia de su estilo adaptándolo a sus anuncios y dotando de su narrativa a sus spots. En este trabajo se quiere analizar las características más evidentes que Tous ha implementado en su campaña Tender Stories para asimilarse al cine de Anderson.
Resum: Wes Anderson has managed to carve out a niche for himself as one of Hollywood's most distinctive directors. Along with Kubrick and Hitchcock, he has been able to create his own style in his films, which is worthy of being called auteur cinema. Brands like Tous have wanted to capture the essence of his style by adapting it to their ads and providing their spots with his narrative. In this work we want to analyze the most evident characteristics that Tous has implemented in his campaign "Tender Stories" to assimilate to Anderson's cinema.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Comunicació Audiovisual [2501928]
Pla d'estudis: Grau en Comunicació Audiovisual [968]
Document: Treball de recerca
Matèria: Comunicació audiovisual ; Cinema ; Narració de contes ; Cinema Decoració i escenografia ; Marques comercials ; Anderson, Wes ; Tous



102 p, 7.6 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2020-12-21, darrera modificació el 2022-10-22



   Favorit i Compartir