Aprendre història mitjançant el llenguatge audiovisual : disseny d'una estratègia per incentivar l'assoliment de conceptes i la motivació de l'alumnat de secundària en el marc del 'Programa Èxit'
Recasens Benito, Aina
Niqui Espinosa, Jacint, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Additional title: |
Aprender historia mediante el lenguaje audiovisual: Diseño de una estrategia para incentivar el logro de conceptos y la motivación del alumnado de secundaria en el marco del 'Programa Èxit' |
Additional title: |
Learning history through audiovisual language: Designing a strategy to incentivize concept acquirement and the motivation for secondary school students within the framework of the 'Èxit Program' |
Date: |
2020 |
Description: |
76 pag. |
Abstract: |
Aquest projecte pretén fer un repàs de la situació actual en l'aplicació de l'audiovisual a les aules per fer un posterior disseny d'una estratègia per incentivar i facilitar l'aprenentatge en la secundària dins del marc del 'Programa Èxit'. La finalitat és utilitzar la comunicació audiovisual com una eina d'aprenentatge i motivació en els instituts de secundària, i com aquesta pot ajudar al desenvolupament personal i a assolir el temari que el sistema educatiu proposa d'una manera més enriquidora i propera. |
Abstract: |
Este proyecto pretende hacer un repaso de la situación actual en la aplicación del audiovisual en las aulas para hacer un posterior diseño de una estrategia para incentivar y facilitar el aprendizaje en la secundaria dentro del marco del 'Programa Èxit'. La finalidad es utilizar la comunicación audiovisual como una herramienta de aprendizaje y motivación en los institutos de secundaria, y como ésta puede ayudar al desarrollo personal y lograr el temario que el sistema educativo propone de una manera más enriquecedora y cercana. |
Abstract: |
This project intends to go over the current state of the use of audiovisuals in classrooms to later design a strategy to encourage and facilitate learning in secondary education within the framework of the 'Èxit Program'. The end goal is to use audiovisual communication as a learning and motivational tool in secondary schools and show how it can help in personal development and in the assimilation of the lesson plans the educational system proposes in a more enriching and close manner. |
Rights: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Language: |
Català |
Studies: |
Comunicació Audiovisual [2501928] |
Study plan: |
Grau en Comunicació Audiovisual [968] |
Document: |
Treball de projecte |
Subject: |
Comunicació audiovisual ;
Ensenyament ;
Educació secundària obligatòria ;
Programa Èxit |
The record appears in these collections:
Research literature >
Bachelor's degree final project >
Faculty of Communication Studies. TFG
Record created 2020-12-21, last modified 2022-10-22