¿Qué hay que renovar en los trabajos prácticos?
González Eduardo, M. (Universidad Nacional de Córdoba (Argentina))
Data: |
1992 |
Resum: |
The article starts presenting four innovative alternatives of practical work at the laboratory. After forestalling layouts intended to teach scientific procedures leaving out knowledge acquisition, we propound practical work, such as solving problems with capacity to grow building theoretical frames. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Llengua: |
Castellà |
Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Matèria: |
Didàctica de les ciències ;
Habilitats ;
Motivació ;
Treballs de laboratori ;
Activitats a-teòriques ;
Desenvolupament de recursos ;
Investigació didàctica |
Publicat a: |
Enseñanza de las ciencias, V. 10 n. 2 (1992) p. 206-211, ISSN 2174-6486 |
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/39823
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v10-n2-gonzalez1
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4670
El registre apareix a les col·leccions:
Articles >
Articles publicats >
Enseñanza de las cienciasArticles >
Articles de recerca
Registre creat el 2008-01-31, darrera modificació el 2024-05-26