Google Scholar: cites
Quelques reflexions sur le concept d'entropie issues d'un enseignement de thermodynamique
Brosseau, C.
Viard, J.

Data: 1992
Resum: The authors establish the existence of a gap between physics' students conceptions concerning the notion of entropy and Clausius's, Boltzmann's, constructors of this concept. They analyze some basic features at the origin of these conceptions and some characteristics of the common sense interpretation of entropy. They conclude by some didactical propositions.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Francès
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, V. 10 n. 1 (1992) p. 13-16, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/39882
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v10-n1-brosseau-viard
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4645


4 p, 234.8 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2008-02-01, darrera modificació el 2022-02-19



   Favorit i Compartir