Google Scholar: citas
Formar a los estudiantes en el método experimental : ¿Utopía o problema superado?
Dumon, A.

Fecha: 1992
Resumen: A laboratory work teaching sequence, based on the practical work objectives definition, on the progressive development of autonomy, and a hierarchized learning task is experimented. The evaluation of students results show that the learning strategies lead to a real mastery of experimental process.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Castellà
Documento: Article ; recerca ; Versió publicada
Materia: Primer cicle universitari ; Mètode científic ; Resolució de problemes ; Evolució de les competències de les habilitats ; Estratègia d'aprenentatge
Publicado en: Enseñanza de las ciencias, V. 10 n. 1 (1992) p. 25-31, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/39884
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v10-n1-dumon
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4647


7 p, 333.4 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos publicados > Enseñanza de las ciencias
Artículos > Artículos de investigación

 Registro creado el 2008-02-01, última modificación el 2022-03-06



   Favorit i Compartir