visitante ::
identificación
|
|||||||||||||||
Buscar | Enviar | Ayuda | Servicio de Bibliotecas | Sobre el DDD | Català English Español |
Página principal > Artículos > Artículos publicados > El aprendizaje desde la instrucción : la evolución de las estrategias personales en tareas de proporcionalidad numérica |
Fecha: | 1992 |
Resumen: | This study examines the personal strategies evolution used by students in numerical proportionality task solving during instruction. The analysis of a sequence of video/audiotaped lessons allowed the observation of the process of cognitive construction by students in the classroom. The «local» effectiveness of intuitive strategies is considered a phase in the construction of more general strategies. |
Derechos: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Lengua: | Castellà |
Documento: | Article ; recerca ; Versió publicada |
Materia: | Processos instructius ; Investigació didàctica ; Procés cognitiu ; Isomorfisme aditiu ; Estudiants de 7è d'EGB ; Autonomia en l'aprenentatge |
Publicado en: | Enseñanza de las ciencias, V. 10 n. 1 (1992) p. 37-48, ISSN 2174-6486 |
12 p, 491.2 KB |