Google Scholar: citas
El empleo de modelos en la enseñanza de la Química
Castro, E. A. (INIFTA (Argentina). División Química Teórica)

Fecha: 1992
Resumen: The importance of using models in the teaching of chemistry is pointed out. The precise place and the significative meaning of models in the integral understanding of the chemical phenomena are analysed. Some classification schemes are given together with illustrative examples of each category.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Castellà
Documento: Article ; recerca ; Versió publicada
Materia: Concepte de "model" ; Criteris d'avaluació dels models ; Autoconsistència ; Simplicitat ; Estabilitat ; Matematicitat ; Generalitat ; Tipus de models ; Model iconogràfic ; Model simbòlic ; Components dels models químics ; Model material ; Model físic ; Model matemàtic
Publicado en: Enseñanza de las ciencias, V. 10 n. 1 (1992) p. 73-79, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/39890
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v10-n1-castro
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4653


7 p, 363.6 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos publicados > Enseñanza de las ciencias
Artículos > Artículos de investigación

 Registro creado el 2008-02-01, última modificación el 2022-02-19



   Favorit i Compartir