La digitalització dels programes de televisió d'entreteniment : el cas d'Operación Triunfo com a producte transmèdia
Cardús Surià, Núria
Custodio, Ángel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: La digitalización de los programas de televisión de entretenimiento : el caso de Operación Triunfo como producto transmedia
Títol variant: The digitization of entertainment television programs : the case of Operation Triumph as a transmedia product
Data: 2020
Descripció: 157 pag.
Resum: La tecnologia ha fet canviar el consum de continguts audiovisuals, i ha aconseguit digitalitzar la televisió lineal a partir de la creació de programes de televisió transmèdia com és el cas d'Operación Triunfo. En aquest document es contextualitza la digitalització de la televisió lineal i la narrativa transmèdia a Espanya. A través d'un anàlisi es comparen els elements narratius i el consum dels continguts lineals i els no lineals de OT 2017 i OT 2018 per comprovar si la televisió lineal queda obsoleta davant els continguts digitals o segueix sent el fil conductor.
Resum: La tecnología ha hecho cambiar el consumo de contenidos audiovisuales, y ha conseguido digitalizar la televisión lineal a partir de la creación de programas de televisión transmedia como es el caso de Operación Triunfo. En este documento se contextualiza la digitalización de la televisión lineal y la narrativa transmedia en España. A través de un análisis se comparan los elementos narrativos y el consumo de los contenidos lineales y los no lineales de OT 2017 y OT 2018 para comprobar si la televisión lineal queda obsoleta ante los contenidos digitales o sigue siendo el hilo conductor.
Resum: Technology has changed how the audience consume audiovisual content, and has managed to digitize linear television by creating transmedia television programs such as Operación Triunfo. This document contextualizes the linear television's digitization and the transmedia narrative in Spain. It also analyses and compares the narrative elements and the consumption of the linear and non-linear contents of OT 2017 and OT 2018 to check whether linear television is obsolete or continues to be the story's common thread.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Periodisme [2501933]
Pla d'estudis: Grau en Periodisme [971]
Document: Treball de recerca
Matèria: Narrativa transmèdia ; Xarxes socials en línia ; Programes de televisió musicals ; Espanya ; Audiència ; Mitjans digitals ; Operación triunfo (Programa de televisió)



157 p, 7.7 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2021-01-21, darrera modificació el 2022-10-22



   Favorit i Compartir