Google Scholar: cites
Teaching about sustainable consumption with sustainable tools
Knight, Janine (Universitat Internacional de Catalunya)

Data: 2021
Resum: This paper focuses on the topic of sustainable consumption in order to support teacher trainers and future primary teachers in planning and integrating Education for Sustainable Development (ESD) competencies within their classes. After considering different conceptual frameworks and studies pertinent to language learning teachers, the paper shows how one project carried out between an English class in a university Education department and a local primary school in Barcelona worked together to this end. As a form of action research, the project presented here emerged from an exploration of how language teachers in Higher Education contexts might focus on thecontent in terms of what is taught and how it is taught with respect to teaching and learning approaches and resources as sustainability issues. This study describes how an English language learning project for pre-service teachers combined three aspects (approach, product and content) while focusing on sustainable consumption as part of an action-orientated, transformative pedagogy. This was in order to develop ESD competencies for both trainee teachers of primary educationand children of primary education as well as supporting self-directed and skills for life-long learning.
Resum: Aquest article se centra en el tema del consum sostenible per tal de donar suport als formadors de mestres i futurs mestres de primària en la planificació i integració de les competències en Educació per al Desenvolupament Sostenible (EDS) dins de les seves classes. Després de considerar diferents marcs conceptuals i estudis relatius a l'aprenentatge d'idiomes, el document mostra com un projecte realitzat entre una classe d'anglès d'un departament d'educació universitària i una escola primària local de Barcelona va treballar junts per desenvolupar competències d'EDS. Com a forma d'investigació d'acció, el projecte va sorgir d'una exploració de com els professors d'idiomes en contextos d'educació superior es poden centrar en el contingut en termes d'allò que s'ensenya i com s'ensenya respecte als enfocaments d'ensenyament i aprenentatge, desenvolupament i ús de recursos. qüestions de sostenibilitat. Per recolzar aquest objectiu, el document descriu com un projecte d'aprenentatge de l'anglès per a mestres pre-servei combinava tres aspectes (enfocament, producte i contingut) alhora que se centrava en el consum sostenible com a part d'una pedagogia transformadora orientada a l'acció. El projecte es va dissenyar amb la finalitat de desenvolupar competències EDS tant per a Mestres en formació d'educació primària com per a nens d'edat primària, així com per donar suport a les habilitats d'aprenentatge autodirigit i d'aprenentatge permanent.
Resum: Este artículo se centra en el tema del consumo sostenible para dar apoyo a los formadores de maestros y futuros maestros de primaria en la planificación e integración de las competencias en Educación para el Desarrollo Sostenible (EDS) dentro de sus clases. Tras considerar diferentes marcos conceptuales y estudios relativos al aprendizaje de idiomas, el documento muestra cómo un proyecto realizado entre una clase de inglés de un departamento de educación universitaria y una escuela primaria local de Barcelona trabajar juntos para desarrollar competencias de EDS. Como forma de investigación de acción, el proyecto surgió de una exploración de cómo los profesores de idiomas en contextos de educación superior se pueden centrar en el contenido en términos de lo que se enseña y cómo se enseña respecto a los enfoques de enseñanza y aprendizaje, desarrollo y uso de recursos. cuestiones de sostenibilidad. Para apoyar este objetivo, el documento describe como un proyecto de aprendizaje del inglés para maestros pre-servicios combinaba tres aspectos (enfoque, producto y contenido) al tiempo que se centraba en el consumo sostenible como parte de una pedagogía transformadora orientada a la acción. El proyecto se diseñó con el fin de desarrollar competencias EDS tanto para maestros en formación de educación primaria como para niños de edad primaria, así como para apoyar las habilidades de aprendizaje autodirigido y de aprendizaje permanente.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Anglès
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Education for sustainable development (ESD) ; Task-based language teaching (TBLT) ; Sustainable consumption ; Approach ; Product and content ; Collaborative transformative pedagogy ; Educació per al desenvolupament sostenible (EDS) ; Competències ; Ensenyament d'idiomes basat en tasques (TBLT) ; Consum sostenible ; Aprenentatge col·laboratiu ; Pedagogía transformadora ; Educación para el desarrollo sostenible (EDS) ; Competencias ; Enseñanza de idiomas basada en tareas (TBLT) ; Consumo sostenible ; Aprendizaje colaborativo
Publicat a: CLIL : Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education, Vol. 4 Núm. 1 (2021) , p. 19-34 (Innovació i transmissió de coneixement) , ISSN 2604-5613

Adreça original: https://revistes.uab.cat/clil/article/view/v4-n1-knight
DOI: 10.5565/rev/clil.41


16 p, 1.2 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > CLIL. Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2021-01-30, darrera modificació el 2021-12-21



   Favorit i Compartir