La gestió de la comunicació de crisi d'empreses hoteleres. Estudi de cas : Riu Hotels and Resorts
Fornés Coll, Francisca
Enrique, Ana Mª, (Ana María), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: La gestión de la comunicación de crisis de empresas hoteleras. Estudio de caso : Riu Hotels and Resorts
Títol variant: Crisis communication management for hotel companies. Riu Hotels and Resorts case study
Data: 2020
Descripció: 117 pag.
Resum: Per les empreses fer front a una situació de crisi especialment quan té ressò mediàtic no és gens fàcil de gestionar. En el present treball s'analitzarà com la cadena hotelera Riu Hotels and Resorts ha gestionat tres moments de crisi amb una elevada exposició mediàtica. S'estudiaran les estratègies i eines comunicatives que ha utilitzat l'empresa per fer front a cada una de les crisis i com ha respost davant els diferents públics implicats.
Resum: Para las empresas hacer frente a una situación de crisis, especialmente cuando los medios de comunicación la cubren, es una tarea difícil de gestionar. En el presente trabajo se analizará como la cadena Riu Hotels and Resorts ha gestionado tres momentos de crisis con una elevada exposición mediática. Se estudiarán las estrategias y herramientas comunicativas que ha utilizado la empresa para hacer frente a cada una de las crisis y como ha respondido ante los diferentes públicos implicados.
Resum: For companies is not easy to manage how to deal with a crisis situation, especially when it has media coverage. In the present work, it is going to be analysed how the hotel chain Riu Hotels and Resorts has managed three moments of crisis with a high level of media exposure. The communication strategies and tools used by the company to deal with each of the crisis will be studied, as well as thow it has responded to the different stakeholders.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Periodisme [2501933]
Pla d'estudis: Grau en Periodisme [971]
Document: Treball de recerca
Matèria: Comunicació corporativa ; Hotels ; Comunicació en les organitzacions ; Crisi



117 p, 2.7 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2021-02-01, darrera modificació el 2022-10-22



   Favorit i Compartir