Les STEM necessiten la participació dels professors, dels nens i nenes i les seves famílies en el diàleg
Grimalt-Álvaro, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)

Imprint: Barcelona : Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica (CRECIM), 2020
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Català
Document: Capítol de llibre
Published in: Punts clau per STEM a l'educació infantil i incloent-hi els pares : una guia per a educadors d'infantil, 2020, p. 49-53, ISBN 978-84-09-24202-3

Podeu consultar el llibre complet a: https://ddd.uab.cat/record/232951


5 p, 242.7 KB

The record appears in these collections:
Books and collections > Book chapters

 Record created 2021-03-08, last modified 2023-01-30



   Favorit i Compartir