Campaña publicitaria a la marca CYCLO : una nueva mirada a la publicidad de higiene menstrual sostenible
Fauste Medina, Andrea
Figueras Mas, Guillem
Quiles Gilabert, Paula
Ríos Delgado, Andrea
Sánchez-Pajares Pradas, Cristina
Tena Raventós, Gerard
Alavedra Comas, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Campanya publicitària a la marca CYCLO: Una nova mirada a la publicitat d'higiene menstrual sostenible
Títol variant: Advertising campaign to the CYCLO brand: A new look at sustainable menstrual hygiene advertising
Data: 2020
Descripció: 278 pag.
Resum: Campanya publicitària per a la marca CYCLO que engloba dos àmbits. A nivell teòric: estudi de mercat, anàlisi del públic objectiu, anàlisi de la marca i de la seva competencia. A nivell pràctic: realització d'una nova imatge de marca i creació d'una campanya amb l'objectiu de posicionar a la marca com top of mind en el sector de la higiene menstrual sostenible.
Resum: Campaña publicitaria para la marca CYCLO que engloba dos ámbitos. A nivel teórico: estudio de mercado, análisis del público objetivo, análisis de la marca y de su competencia. A nivel práctico: realización de una nueva imagen de marca y creación de una campaña con el objetivo de posicionar a la marca como top of mind en el sector de la higiene menstrual sostenible.
Resum: Advertising campaign for the CYCLO brand that includes two areas. At a theoretical level: market study, analysis of the target audience, analysis of the brand and its competence. At a practical level: creation of a new brand image and a campaign with the aim of positioning the brand as a top of mind in the sustainable menstrual hygiene market.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Comunicació Audiovisual [2501928]
Pla d'estudis: Grau en Comunicació Audiovisual [968]
Document: Treball de projecte
Matèria: Publicitat ; Menstruació ; Publicitat Productes d'higiene ; Publicitat en els mitjans de comunicació de massa ; Estudis de mercat ; Cyclo



278 p, 127.9 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2021-03-08, darrera modificació el 2022-10-22



   Favorit i Compartir