El fenómeno youtuber : los líderes de opinión
Llavero García, Andrea
Oliva Lloveras, Rosa Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: El fenomen youtuber : els líders d'opinió
Additional title: The youtuber phenomenon : the leaders of opinion
Date: 2020
Description: 100 pag.
Abstract: Projecte de reportatge audiovisual centrat en la transformació de la funció del youtuber en la societat i les noves oportunitats que brinda i podria arribar a proporcionar YouTube com a mitjà de comunicació. Tot això dins d'un ecosistema digital que no deixa d'evolucionar veloçment. Tracta l'evolució dels creadors de contingut de la plataforma, que han passat de ser personalitats d'Internet que generen vídeos d'entreteniment a persones amb gran responsabilitat social que han canviat el seu discurs davant l'audiència per ajudar a conscienciar de l'actualitat social.
Abstract: Proyecto de reportaje audiovisual centrado en la transformación de la función del youtuber en la sociedad y las nuevas oportunidades que brinda y podría llegar a proporcionar YouTube como medio de comunicación. Todo ello dentro de un ecosistema digital que no deja de evolucionar velozmente. Trata la evolución de los creadores de contenido de la plataforma, que han pasado de ser personalidades de internet que generan vídeos de mero entretenimiento a personas con gran responsabilidad social que han cambiado su discurso ante la audiencia para ayudar a concienciar de la actualidad social.
Abstract: Audiovisual report project focused on transforming the role of being a YouTuber in nowadays' society, the new opportunities that this offers, and that this platform could eventually provide as a way of communication. All this within a digital ecosystem that does not stop to evolve rapidly. It deals with the evolution of the platform content creators, people who have gone from being internet personalities who created videos just intending to entertain, to people with a huge social responsibility who created a speech for an audience to help raise awareness of social movements.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Castellà
Studies: Periodisme [2501933]
Study plan: Grau en Periodisme [971]
Document: Treball de projecte
Subject: Xarxes socials en línia ; Màrqueting personal ; Internet ; Responsabilitat social ; YouTube (Recurs electrònic)



100 p, 5.0 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies. TFG

 Record created 2021-03-17, last modified 2021-07-31



   Favorit i Compartir