Una investigació sobre les representacions del futur en l'alumnat d'educació secundària
Anguera Cerarols, Carles

Publicació: Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions, 2011
Resum: La comunicació que presento és el resultat de la investigació que vaig realitzar dins del Programa de Doctorat en Didàctica de les ciències socials de la Universitat Autònoma de Barcelona. Tal i com el seu nom indica el propòsit era descobrir quines són les imatges del futur que té l'alumnat d'educació secundària. La recerca es va dur a terme durant el curs 2008-2009, acabant-ne la redacció a principis del 2010. Aquesta exposició s'articularà en diferents apartats, tots ells segueixen l'ordre i la seqüenciació que es van utilitzar en el moment d'elaborar la investigació. En primer lloc, trobem la justificació i el supòsit dels quals parteix la recerca. Seguida- ment, la fonamentació metodològica en la qual se sustenta. En el tercer apartat, ex-posaré quin és el marc metodològic en el què s'engloba. A continuació, mostraré alguns dels resultats més rellevants que responen a les principals preguntes i objectius de la investigació. Finalment, clouré amb les conclusions i suggeriments que s'han pogut extreure.
Nota: Referències bibliogràfiques
Drets: Tots els drets reservats.
Llengua: Català
Col·lecció: Documents (Universitat Autònoma de Barcelona) ; 97
Document: Capítol de llibre
Publicat a: Les Qüestions socialment vives i l'ensenyament de les ciències socials, 2011, p. 93-101, ISBN 9788449028366

Podeu consultar el llibre complet a: https://ddd.uab.cat/record/197111


9 p, 115.0 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Llibres i col·leccions > Capítols de llibres

 Registre creat el 2021-05-10, darrera modificació el 2023-02-06



   Favorit i Compartir