Psicologia de l'Educació [102548]
Badia Martín, M. del Mar
Secanilla Campo, Esther Maria
García Ravidá, Laura B..
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia

Títol variant: Educational Psychology
Títol variant: Psicología de la Educación
Data: 2021-22
Resum: Conèixer l'àmbit de la Psicologia de l'Educació i la seva ubicació dins de la Psicologia. Conèixer les variables i interaccions que caracteritzen la Psicologia de l'Educació, diferenciant-les de les pròpies d'altres enfo­caments teòrics de tipus psicològic i/o educa­tiu. Adquirir procediments d'anàlisi de situacions pràcti­ques des de la perspectiva psicoeducativa. Aprendre a examinar, analitzar i avaluar críticament la literatura rellevant i a participar en discussions, tant en grups reduïts com amplis, sobre temes relacionats amb el contingut de l'assignatura. Participar activament i críticament en la construcció del propi aprenentatge, per tal d'adquirir uns hàbits de treball intel·lectual autònoms i independents. Adquirir coneixement declaratiu i procedimental per poder treballar com a psicòleg educatiu en l'educació formal o no formal.
Resum: Objectives - To know the scope of Educational Psychology and its position within Psychology. - To know the variables and interactions that characterize Educational Psychology, differentiating them from other theoretical approaches of a psychological and/or educational nature. - To learn procedures for analysing practical situations from the psychoeducational perspective. - To learn, examine, analyse and critically evaluate relevant literature and to participate in discussions (both in small and large groups), on topics related to the content of the subject. - To actively and critically participate in the construction of self-learning and to acquire autonomous and independent intellectual work habits. - To acquire declarative and procedural knowledge in order to be able to work as an educational psychologist in formal or non-formal education. 1.
Resum: -Conocer el ámbito de la Psicología de la Educación y su ubicación dentro de la Psicología. -Conocer las variables e interacciones que caracterizan la Psicología de la Educación, diferenciándolas de las propias y de otros enfo­ques teóricos de tipo psicológico y/o educa­tivo. -Adquirir procedimientos de análisis de situaciones prácticas des de la perspectiva psicoeducativa. -Aprender a examinar, analizar y evaluar críticamente la literatura relevante y a participar en discusiones, tanto en grupos reducidos como amplios, sobre temas relacionados con el contenido de la asignatura. -Participar activamente y críticamente en la construcción del propio aprendizaje, para adquirir unos hábitos de trabajo intelectual autónomos e independientes. -Adquirir conocimiento declarativo y procedimental para poder trabajar como psicólogo educativo en la educación formal o no formal.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà
Titulació: Psicologia [2502443]
Pla d'estudis: Grau en Psicologia [1485] ; Grau en Psicologia [954]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
7 p, 115.6 KB

Anglès
7 p, 113.5 KB

Castellà
8 p, 116.0 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2021-06-19, darrera modificació el 2023-01-22



   Favorit i Compartir