Creativitat Audiovisual [103148]
Rabanal Ramírez, Robert
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Audiovisual Creativity
Títol variant: Creatividad Audiovisual
Data: 2021-22
Resum: Aquesta assignatura forma part de la matèria Creativitat en Publicitat i Relacions Públiques, la qual, amb un total de 24 ECTS obligatoris i 30 ECTS optatius, es desenvolupa pràcticament al llarg de tot el Grau (des de aquest enllaç es pot accedir a la informació que apareix a la memòria del grau http://www. uab. es/Document/518/769/Memoria%20GRAU%20de%20Publicitat%20i%20relacions%20publiques%20aprov. % . Es tracta d'una matèria formada per nou assignatures, l'objectiu principal de les quals és dotar els estudiants de les eines pertinents per tal que siguin capaços d'aplicar els procesos creatius en la publicitat i en les relacions publiques per al desenvolupament d'accions i campanyes publicitàries i de relacions publiques. En el cas concret de Creativitat Audiovisual, ens orientarem cap a formats publicitaris que precisin d'un ús creatiu del so i la imatge, tot experimentant amb les múltiples possibilitats narratives i expressives que ofereixen el muntatge sonor i visual, la creació d'espai i temps, etc. És per aquesta raó que es prestarà especial atenció a la creació de personatges, la construcció d'ambients, paisatges i perspectives,el tractament del temps i la narrativa audiovisual, gèneres i formats no estrictament publicitaris, i també aspectes tals com l'arquitectura del ritme audiovisual, la semàntica i l'estètica del muntatge audiovisual, etc. L'assignatura vol servir als estudiants per tal de capacitar-los en el plantejament innovador de la publicitat audiovisual, així com en d'altres formats emergents, i especialment, poder determinar quins components del llenguatge audiovisual i quines tècniques de realització són les més adients segons el missatge i la plataforma en què es pretengui difondre.
Resum: The subject Creativity in Advertising and Public Relations, with a total of 24 compulsory ECTS and 30 optional ECTS, is developed practically throughout the entire Degree (from this link you can access the information that appears in the degree report http://www. uab. es/Document/518/769/Memoria%20GRAU%20de%20Publicitat%20i%20relacions%20publiques%20aprov. %2 This is a subject made up of nine subjects, the main objective being to provide students with the relevant tools so that they are able to apply creative processes in advertising and public relations for the development of advertising and public relations actions and campaigns. In the specific case of Audiovisual Creativity, we will focus on advertising formats that require a creative use of sound and image, experimenting with the multiple narrative and expressive possibilities offered by sound and visual montage. It is for this reason that special attention will be paid to the creation of characters, the construction of environments, landscapes and perspectives, the treatment of time and audiovisual narrative, genres and formats not strictly advertising, and also aspects such as the architecture of the audiovisual rhythm, semantics and aesthetics of audiovisual montage, etc. The course aims to serve students to train them in the innovative approach of audiovisual advertising, as well as in other emerging formats, and especially to determine which components of audiovisual language and which production techniques are the most appropriate according to the message and the platform on which it is intended to disseminate.
Resum: Esta asignatura forma parte de la materia Creatividad en Publicidad y Relaciones Públicas, la cual, con un total de 24 ECTS obligatorios y 30 ECTS optativos, se desarrolla prácticamente a lo largo de todo el Grado (desde este enlace se puede acceder a la información que aparece en la memoria del grado http://www. uab. es/Document/518/769/Memoria%20GRAU%20de%20Publicitat%20i%20relacions%20publiques%20aprov. %2 Se trata de una materia formada por nueve asignaturas, el objetivo principal es dotar a los estudiantes de las herramientas pertinentes para que sean capaces de aplicar los procesos creativos en la publicidad y en las relaciones públicas para el desarrollo de acciones y campañas publicitarias y de relaciones públicas. En el caso concreto de Creatividad Audiovisual, nos orientaremos hacia formatos publicitarios que precisen de un uso creativo del sonido y la imagen, experimentando con las múltiples posibilidades narrativas y expresivas que ofrecen el montaje sonoro y visual. Es por esta razón que se prestará especial atención a la creación de personajes, la construcción de ambientes, paisajes y perspectivas, el tratamiento del tiempo y la narrativa audiovisual, géneros y formatos no estrictamente publicitarios, y también aspectos tales como la arquitectura del ritmo audiovisual, la semántica y la estética del montaje audiovisual, etc. La asignatura quiere servir a los estudiantes para capacitarlos en el planteamiento innovador de la publicidad audiovisual, así como en otros formatos emergentes, y especialmente, poder determinar qué componentes del lenguaje audiovisual y qué técnicas de realización son las más adecuadas según el mensaje y la plataforma en que se pretenda difundir.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
5 p, 108.8 KB

Anglès
5 p, 106.5 KB

Castellà
5 p, 107.0 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2021-06-25, darrera modificació el 2023-01-22



   Favorit i Compartir