Estratègies en Publicitat i Relacions Públiques [103134]
Campmany Muñoz, Miquel
Fajula, Anna
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Advertising and Public Relations Strategies
Títol variant: Estrategias en Publicidad y Relaciones Públicas
Data: 2021-22
Resum: Dotar l'alumnat de Grau dels coneixements fonamentals sobre el vessant estratègic de la comunicació, tant a nivell conceptual (anàlisi, branding i conceptualització) com d'implementació (execució de les diverses fases d'un pla de comunicació).
Resum: Provide students of the fundamental knowledge on the strategic side of communication, both at the conceptual level (analysis, branding and conceptualization) and implementation (execution of the various phases of a communication plan).
Resum: Dotar al alumnado de Grado de los conocimientos fundamentales sobre la vertiente estratégica de la comunicación, tanto a nivel conceptual (análisis, branding y conceptualización) como de implementación (ejecución de las diversas fases de un plan de comunicación).
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
7 p, 116.4 KB

Anglès
8 p, 116.5 KB

Castellà
7 p, 116.2 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2021-07-09, darrera modificació el 2023-01-21



   Favorit i Compartir