Creativitat Publicitària [103146]
Castellblanque, Mariano
Rabanal Ramírez, Robert
Colomer Miralbell, Pep
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Creative Advertising
Títol variant: Creatividad Publicitaria
Data: 2021-22
Resum: Objetius 1. Conèixer el concepte de creativitat publicitària, tant a nivell teòric com pràctic. 2. Realitzar exercicis pràctics per potenciar i desenvolupar la creativitat.
Resum: Aims and Objectives 1. Know the concept of advertising creativity, both theoretically and practically. 2. Carry out practical exercises to enhance and measure creativity.
Resum: Objetivos 1. Conocer el concepto de creatividad publicitaria, tanto a nivel teórico como práctico. 2. Realizar ejercicios prácticos para potenciar y medir la creatividad.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
4 p, 101.2 KB

Anglès
4 p, 101.3 KB

Castellà
4 p, 100.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2021-07-09, darrera modificació el 2023-01-21



   Favorit i Compartir