Estratègia de creació de continguts : creació d'una campanya de comunicació i marca personal en xarxes socials
Mitjavila i de Miguel, Albert
Marca Francès, Guillem, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: Estrategia de creación de contenidos : Creación de una campaña de comunicación y marca personal en redes sociales
Additional title: Content creation strategy : Creation of a communication campaign and personal brand on social media
Date: 2021
Description: 54 pag.
Abstract: En aquest treball es duu a terme una estratègia de creació de continguts per a una campanya de comunicació de marca personal. Es crea tota l'estratègia i producció de continguts de la marca personal de Loli Ortega, una maquilladora professional. El treball consta de la investigació i elaboració de l'estratègia, així com la posada en pràctica d'aquesta.
Abstract: En este trabajo se lleva a cabo una estrategia de creación de contenidos para una campaña de comunicación de marca personal. Se crea toda la estrategia y producción de contenidos de la marca personal de Loli Ortega, una maquilladora profesional. El trabajo consta de la investigación y elaboración de la estrategia, así como la puesta en práctica de esta.
Abstract: This project is about the creation of a content creation strategy for a personal brand communication campaign. The entire strategy and content production of the personal brand of Loli Ortega, a professional makeup artist, is created. It consists of the investigation and elaboration of the strategy, as well as the implementation of it.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Català
Studies: Comunicació Audiovisual [2501928]
Study plan: Grau en Comunicació Audiovisual [968]
Document: Treball de projecte
Subject: Comunicació audiovisual ; Xarxes socials en línia ; Marques comercials ; Cosmètica



54 p, 9.4 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies. TFG

 Record created 2021-07-22, last modified 2024-04-17



   Favorit i Compartir