La efectividad de la creatividad en la contrapublicidad de alcohol
Ponce Rodas, Paula
Represa Vázquez, Elisa
Roca Correa, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: L'efectivitat de la creativitat en la contrapublicitat d'alcohol
Additional title: The effectiveness of creativity in alcohol counter-advertising
Date: 2021
Description: 100 pag.
Abstract: Aquesta investigació mesura l'eficàcia de la creativitat en la contrapublicitat d'alcohol i té com a objectiu 1) entendre la relació que tenen els joves amb l'alcohol, 2) saber com visualitzen un anunci ideal en contra del consum d'alcohol 3)crear un anunci que dissuadeixi els joves de beure alcohol. El projecte contribueix a un millor coneixement i comprensió dels motius pels quals els joves consumeixen alcohol; i ofereix un enfocament creatiu de la contrapublicitat, que té com a objectiu influir en l'actitud envers l'anunci i en la intenció de consumir alcohol entre els joves.
Abstract: Esta investigación mide la eficacia de la creatividad en la contrapublicidad de alcohol y tiene como finalidad 1) conocer cuál es la relación que tienen los jóvenes con el alcohol, 2) saber cómo visualizan un anuncio ideal contra el consumo de este y 3) crear un anuncio que disuada a los jóvenes de consumir alcohol. El proyecto contribuye a un mejor conocimiento y comprensión de los motivos por los que los jóvenes consumen alcohol; y ofrece un enfoque creativo para la contrapublicidad, que pretende incidir en la actitud hacia el anuncio y en la intención de consumo de alcohol entre los jóvenes.
Abstract: This research measures the effectiveness of creativity in alcohol counteradvertising and aims to 1) understand the relationship young people have with alcohol, 2) how they visualize an ideal alcohol counter-advertisement and 3) create an advertisement that discourages young people from drinking alcohol. The project contributes to a better knowledge and understanding of the reasons why young people consume alcohol; and offers a creative approach to counteradvertising, which aims to influence the attitude towards the advertisement and the intention to consume alcohol among young people.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Castellà
Studies: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Study plan: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de recerca
Subject: Publicitat ; Contrapublicitat ; Begudes alcohòliques ; Joves ; Creativitat ; Efectivitat



100 p, 18.0 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies. TFG

 Record created 2021-07-27, last modified 2022-10-22



   Favorit i Compartir