visitant ::
identificació
|
|||||||||||||||
Cerca | Lliura | Ajuda | Servei de Biblioteques | Sobre el DDD | Català English Español |
Pàgina inicial > Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Creació d'un canal d'Instagram per adolescents amb continguts que instrueixin els joves : |
Títol variant: | Creación de un canal de Instagram para adolescentes con contenidos con la finalidad de instruir a los jovenes |
Títol variant: | Creation of an Instragram channel for teenager with the purpose of instructing them |
Data: | 2021 |
Descripció: | 59 pag. |
Resum: | La finalitat d'aquest projecte consisteix que els joves aprenguin mentre fan ús de les xarxes socials a través dels seus dispositius mòbils. El canal d'Instagram pretén donar a conèixer continguts diferents i que els hi siguin d'interès per descobrir noves passions i despertar la curiositat en nous camps. |
Resum: | La finalidad de este proyecto consiste en que los jóvenes aprendan mientras hacen uso de las redes sociales a través de sus dispositivos móviles. El canal de Instagram pretende dar a conocer contenidos distintos y que les sea de interés para descubrir nuevas pasiones y despertar la curiosidad en nuevos campos. |
Resum: | The purpose of this project is that young people achieve new knowledge while using social media through their mobile devices. The Instagram channel aims to post different content that interest them to discover new passions and arouse curiosity in new fields. |
Drets: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Llengua: | Català |
Titulació: | Periodisme [2501933] |
Pla d'estudis: | Grau en Periodisme [971] |
Document: | Treball de projecte |
Matèria: | Periodisme ; Xarxes socials en línia ; Instagram ; Comunicació ; Aprenentatge |
59 p, 2.7 MB |