The Impact of Task Modality on Collaborative Tasks in English Foreign Language Contexts : Language-Related Episodes
Amo García, Natalia
Capdevila i Batet, Montserrat, dir.
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística

Data: 2021
Resum: This dissertation intends to determine whether task modality influences the incidence, nature and outcome of LREs that participants produce. This study is based on a spot-the-differences task performed in an EFL context. The results reveal that a greater number of LREs are produced in the oral part. Furthermore, grammatical LREs prevail in the written part and most of the LREs from the oral part are lexical. Additionally, correctly resolved LREs predominate. This project concludes that collaborative tasks which combine oral and written elements might be the most beneficial strategy to foster language learning opportunities.
Resum: Aquesta tesi pretén determinar si la modalitat de tasca influeix en la incidència, natura i resultat d'ERLs que els participants produeixen. Aquest estudi està basat en una tasca de trobar les diferències duta a terme en un context ALE. Els resultats indiquen que un major nombre d'ERLs són produïts a la part oral. A més, els ERLs gramaticals prevalen a la part escrita i la majoria dels ERLs de la part oral són lèxics. Addicionalment, els ERLs correctament resolts predominen. Aquest projecte conclou que tasques col·laboratives incloent elements orals i escrits poden ser l'estratègia més beneficiosa per promoure l'aprenentatge d'idiomes.
Resum: Esta tesis pretende determinar si la modalidad de tarea influye en la incidencia, naturaleza y resultado de ERLs que los participantes producen. Este estudio está basado en una tarea de encontrar las diferencias llevada a cabo en un contexto ILE. Los resultados indican que un mayor número de ERLs se producen en la parte oral. Además, los ERLs gramaticales prevalecen en la parte escrita y la mayoría de los ERLs de la parte oral son léxicos. Adicionalmente, los ERLs correctamente resueltos predominan. Este proyecto concluye que las tareas colaborativas incluyendo elementos orales y escritos pueden ser la estrategia más beneficiosa para promover la enseñanza de idiomas.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Anglès
Titulació: Estudis anglesos [2500245] ; Estudis anglesos [2504212]
Pla d'estudis: Grau en Estudis Anglesos [1482] ; Grau en Estudis Anglesos [801]
Document: Treball final de grau ; Text
Matèria: Task modality ; Collaborative tasks ; English as a foreign language ; Language-related episodes ; Peer interaction ; Modalitat de tasca ; Tasques col·laboratives ; Anglès com a llengua estrangera ; Episodis relacionats amb la llengua ; Interacció entre iguals ; Modalidad de tarea ; Tareas colaborativas ; Inglés como lengua extranjera ; Episodios relacionados con la lengua ; Interacción entre iguales



65 p, 763.2 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Filosofia i Lletres. TFG

 Registre creat el 2021-09-06, darrera modificació el 2023-07-01



   Favorit i Compartir