La propaganda, la desinformación y el populismo en las elecciones catalanas de 2021. Estudio de caso : la campaña de Vox en Twitter
Salvador Porcel, Marina
Carrillo Pérez, Nereida, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: La propaganda, la desinformació i el populisme a les eleccions catalanes de 2021. Estudi de cas : la campanya de Vox a Twitter
Additional title: Propaganda, disinformation and populism in the Catalan elections of 2021. Case study : Vox's campaign on Twitter
Date: 2021
Description: 308 pag.
Abstract: Vox és un partit d'ultradreta espanyol acusat de tenir un discurs populista, de difondre desinformació i de fomentar el discurs d'odi a través de les seves xarxes socials. La present investigació pretén confirmar o refutar aquestes acusacions a partir de l'estudi de la campanya electoral de Vox a Twitter mitjançant una anàlisi quantitativa i qualitativa dels tuits publicats entre el 24 de gener i el 12 de febrer de 2021.
Abstract: Vox es un partido de ultraderecha español acusado de tener un discurso populista, de difundir desinformación y de fomentar el discurso de odio a través de sus redes sociales. La presente investigación pretende confirmar o refutar estas acusaciones a partir del estudio de la campaña electoral de Vox en Twitter mediante un análisis cuantitativo y cualitativo de los tuits publicados entre el 24 de enero y el 12 de febrero de 2021.
Abstract: Vox is a Spanish ultra-right party accused of having a populist discourse, spreading disinformation and encouraging hate speech through social media. The present research aims to confirm or refute these accusations based on the study of Vox's electoral campaign on Twitter through a quantitative and qualitative analysis of tweets published between January 24 and February 12, 2021.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Castellà
Studies: Periodisme [2501933]
Study plan: Grau en Periodisme [971]
Document: Treball de recerca
Subject: Periodisme ; Política ; Xarxes socials en línia ; Desinformació ; Propaganda ; Populisme ; Twitter



308 p, 4.2 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies. TFG

 Record created 2021-09-14, last modified 2022-10-22



   Favorit i Compartir