Students'perceptions of coteaching in the EFL classroom at a public language school for adults in Catalonia
Cuadrado García, Daniel
Escobar Urmeneta, Cristina, dir.
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Data: 2021
Descripció: 39 pag.
Resum: Over the last decades, there has been a general tendency towards an inclusive model of education that guarantees the same learning opportunities to all students regardless of their learning barriers or disabilities. It is in this context that coteaching emerges. Coteaching (or co-) consists of at least two teachers who share instruction in the classroom with the objective of addressing the special needs of all students. Apart from sharing the same physical space, coteachers share responsibility for planning the lessons, creating teaching materials and assessing. This study aims at assessing a group of EFL students' perceptions of coteaching at a public language school for adults (EOI) in the metropolitan area of Barcelona. In this sense, students' perceptions are essential to maintain and improve teaching practices that benefit the students' learning.
Resum: Durant les últimes dècades, hi ha hagut un esforç per apropar l'educació cap a un model inclusiu que garanteixi la igualtat d'oportunitats d'aprendre per a tots els alumnes independentment de les seves barreres o les seves discapacitats. És en aquest context que sorgeix la docència compartida, que consisteix en dos o més professors que treballen junts a l'aula amb l'objectiu d'adreçar les necessitats especials dels estudiants. A banda de compartir aquest espai físic, els professors que treballen mitjançant la docència compartida també s'encarreguen de la planificació de les sessions, la creació de materials i l'avaluació dels estudiants de manera conjunta. Aquest treball té com a objectiu principal avaluar les percepcions sobre docència compartida d'un grup d'estudiants d'anglès com a llengua estrangera d'una Escola Oficial d'Idiomes (EOI) de l'àrea metropolitana de Barcelona. En aquest sentit, les percepcions dels estudiants són imprescindibles per tal de mantenir i millorar pràctiques docents que beneficiïn l'aprenentatge dels alumnes.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Anglès
Titulació: Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [4310486] ; Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [4314496]
Pla d'estudis: Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [930] ; Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [931] ; Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [932] ; Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [933] ; Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [934] ; Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [935] ; Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [936] ; Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [937] ; Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [939] ; Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [940] ; Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [941] ; Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [942] ; Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1141] ; Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1216] ; Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1217] ; Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1218]
Document: Treball de fi de postgrau
Matèria: Coteaching ; Public language school (EOI) ; Inclusive education ; Students' perceptions ; English as a foreign language ; Docència compartida ; Escola Oficial d'Idiomes (EOI) ; Educació inclusiva ; Percepcions dels estudiants ; Ensenyament de l'anglès com a llengua estrangera



39 p, 567.4 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera > Ciències de l'Educació, TFM

 Registre creat el 2021-09-17, darrera modificació el 2022-11-23



   Favorit i Compartir