Fuentes de información en neuromarketing
Gonzàlez Gavara, Mònica (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General)
Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General

Data: 2024
Descripció: 57 pag.
Nota: Sesión de formación dirigida a los estudiantes del Máster en Neuromarketing, impartida en la Facultat de Ciències de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Col·lecció: Fonts d'informació
Document: Objecte d'aprenentatge
Matèria: Fonts d'informació ; Comunicació ; Màrqueting ; Neuromàrqueting



2024
59 p, 2.8 MB

2023
56 p, 2.6 MB

2022
48 p, 2.4 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials didàctics > Recursos docents

 Registre creat el 2022-02-08, darrera modificació el 2024-02-17



   Favorit i Compartir