Los nuevos modelos de la mujer china en los reality shows: el caso de Sisters who make waves
Chen, Yangyang
Gallego Ayala, Juana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura

Títol variant: Els nous models de la dona xinesa en els reality shows: El cas de Sisters who make waves
Títol variant: The new models of Chinese women in reality shows: The case of Sisters who make waves
Data: 2021
Descripció: 144 pag.
Resum: Aquest estudi té com a objectiu analitzar la imatge de la dona en el programa Sisters who make waves 2020 ("Sisters") mitjançant l'anàlisi de contingut. S'arriba a la conclusió que "Sisters" ha ofert més espais per a les veus de les dones de mitjana edat. No obstant això, el programa segueix la lògica de l'consumisme, presentant una imatge de dona independent, confiada, que treballa dur, mentre manté una bona aparença física, té diners i estatus social. I aquesta imatge s'està convertint en una rèplica del model consumista occidental.
Resum: Este trabajo tiene como objetivo analizar la imagen de la mujer en el programa Sisters who make waves 2020("Sisters") mediante el análisis de contenido. Se llega a la conclusión de que "Sisters" ha ofrecido más espacios para las voces de las mujeres de mediana edad. Sin embargo, el programa sigue la lógica del consumismo, presentando una imagen de mujer independiente, confiada, que trabaja duro, mientras mantiene una buena apariencia física, tiene dinero y estatus social. Y esta imagen se está convirtiendo en una réplica del modelo consumista occidental.
Resum: This study aims to analyze the image of women in the program Sisters who make waves 2020("Sisters") through content analysis. It is concluded that "Sisters" has offered more spaces for the voices of middle-aged women. However, the program follows the logic of consumerism, presenting an image of independent, confident, hard-working women, while maintaining a good physical appearance, having money and social status. And this image is becoming a replica of the Western consumerist model.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Pla d'estudis: Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
Document: Treball de fi de postgrau
Matèria: Dones ; Mitjans de Comunicació de massa ; Telerealitat ; Estudis de gènere ; Consumisme



144 p, 2.7 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera > Ciències de la Comunicació. TFM

 Registre creat el 2022-02-28, darrera modificació el 2024-05-09



   Favorit i Compartir