La comunicació corporativa a les ONG: El cas de Proactiva Open Arms
Cugota Guillén, Mar
Badia Perea, Jordi, 1963-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: La comunicación corporativa en las ONG : El caso de Proactiva Open Arms
Títol variant: Corporate communication in NGOs : The case of Proactiva Open Arms
Data: 2021
Descripció: 96 pag.
Resum: Una bona gestió de la comunicació és clau perquè una empresa pugui competir al mercat, però també ho és per a les ONG. Tot i ser organitzacions sense ànim de lucre tenen objectius molt clars quant a difusió del seu missatge i la recaptació de fons per poder seguir funcionant. És de vital importància que l'Organització construeixi una bona imatge de cara al públic i transmeti així confiança als possibles col·laboradors. La present investigació estudia la gestió de la comunicació a l'ONG Open Arms posant la mirada en les seves nombroses produccions audiovisuals i l'activitat a les xarxes socials.
Resum: Una buena gestión de la comunicación es clave para que una empresa pueda competir en el mercado, pero también lo es para las ONG. A pesar de ser organizaciones sin ánimo de lucro tienen objetivos muy claros cuanto a difusión de su mensaje y recaudación de fondos para seguir en funcionamiento. Es de vital importancia que la Organización construya una buena imagen de cara al público y transmita la confianza necesaria a posibles colaboradores. La presente investigación estudia la gestión de la comunicación en la ONG Open Arms poniendo la mirada en sus producciones audiovisuales y actividad en las redes.
Resum: Good communication management is key for a company to compete in the market, but it also is for NGOs. Despite being non-profit organizations, they have very clear objectives in terms of spreading their message and raising funds to continue operating. It is vitally important that the Organization builds a good image with the public and transmits the necessary confidence to potential collaborators. This research studies communication management in the NGO Open Arms, looking at its audiovisual productions and activity in social networks.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Periodisme [2501933]
Pla d'estudis: Grau en Periodisme [971]
Document: Treball final de grau
Matèria: Comunicació ; Marques ; Xarxes socials en línia ; Comunicació corporativa ; ONG ; Organitzacions No Governamentals



96 p, 3.9 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2022-03-02, darrera modificació el 2023-11-12



   Favorit i Compartir