Plan de Comunicación para una academia de baile online
Ferrer Castillo, Maria
Campmany Muñoz, Miquel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Pla de Comunicació per una acadèmia de ball online
Títol variant: Comunication Plan for an online dance academy
Data: 2021
Descripció: 125 pag.
Resum: El treball de fi de grau presentat es basa en l'elaboració d'un Pla de Comunicació per a una nova empresa del mercat espanyol en el transcurs d'un any. Es tracta de Keep Dancing, una empresa que aposta per un model de negoci online: una acadèmia de ball virtual. En el projecte, es desenvoluparà tot un anàlisi del sector, de la competència, així com de l'empresa, amb el propòsit de crear un pla estratègic de comunicació amb un seguit d'accions en línia amb uns objectius prèviament marcats.
Resum: El trabajo de fin de grado presentado se basa en la elaboración de un Plan de Comunicación para una nueva empresa del mercado español en el transcurso de un año. Se trata de Keep Dancing, una empresa que apuesta por un modelo de negocio online: una academia de baile virtual. En el proyecto, se desarrollará todo un análisis del sector, de la competencia, así como de la empresa, con el propósito de crear un plan estratégico de comunicación con una serie de acciones en línea con unos objetivos previamente marcados.
Resum: The final degree project presented is based on the development of a Communication Plan for a new company in the Spanish market over the course of a year. This is Keep Dancing, a company that is committed to an online business model: a virtual dance academy. In the project, an entire analysis of the sector, the competition, as well as the company, will be developed to create a strategic communication plan with a series of actions in line with the objectives previously set up.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Periodisme [2501933]
Pla d'estudis: Grau en Periodisme [971]
Document: Treball final de grau
Matèria: Publicitat ; Comunicació ; Esports ; Pla de comunicació ; Empresa en línia



125 p, 6.2 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2022-03-02, darrera modificació el 2022-10-22



   Favorit i Compartir