Diseño de un cuadro de mando para dar soporte a alumnos en entornos de aprendizaje autorregulados
Aljaro Serrano, Victor
Martinez Carrascal, Juan Antonio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions)
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria

Títol variant: Design of a dashboard to help students in a self-regulated learning environments
Títol variant: Disseny d'un quadre de comandament per donar suport a l'alumne en entorns d'aprenentatge autoregulats
Data: 2021
Resum: Este proyecto ha consistido en diseñar un dashboard implementado como aplicación web utilizando Dash y Bootstrap con gráficos extraídos de una base de datos. En el proyecto usamos Python para analizar varias cuestiones que permitan ayudar y orientar tanto alumnos como docentes. Se presentan un conjunto de gráficos extraídos con Plotly en forma de cuadro de mando. En este artículo se presentarán y explicarán los diferentes estudios que se han realizado, así como todas las fases que se han ido cumpliendo hasta obtener el producto final, desde la primera reunión hasta la obtención de la versión actual de la aplicación web. La aplicación web mostrará gráficos de los diferentes estudios que se han hecho y permitirá comparar diferentes cursos y también con diferentes ediciones del mismo curso para poner en un mejor contexto y perspectiva.
Resum: This project has consisted in designing a dashboard implemented as a web application using Dash and Bootstrap with graphs extracted from a database. In this project we use Python to analyse some questions to help and guide both students and teachers and showing results through graphs extracted with Plotly, contextualized in a dashboard. In this article, the difference studies carried out will be shown, as well as all the phases covered to obtain the final product since the first meeting until the last version of the web application. The web application will reflect graphics from different studies have been done and will allow comparing courses with other courses and editions from the same courses to perform comparisons and get a better relevant insight.
Resum: Aquest projecte ha consistit a dissenyar un dashboard implementat com a aplicació web utilitzant Dash i Bootstrap amb gràfics extrets d'una base de dades. Al projecte fem servir Python per analitzar diverses qüestions que permetin ajudar i orientar tant alumnes com docents. Es presenten un conjunt de gràfics extrets amb Plotly en forma de quadre de comandament. En aquest article es presentaran i explicaran els diferents estudis que s'han realitzat, així com totes les fases que s'han complert fins a obtenir el producte final, des de la primera reunió fins a l'obtenció de la versió actual de l'aplicació web. L'aplicació web mostrarà gràfics dels diferents estudis que s'han fet i permetrà comparar diferents cursos i també amb diferents edicions del mateix curs per posar en un millor context i perspectiva.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Grau en Enginyeria Informàtica [2502441]
Pla d'estudis: Enginyeria Informàtica [958]
Document: Treball final de grau ; Text
Àrea temàtica: Menció Tecnologies de la Informació
Matèria: Quadre de comandament ; Python ; Dash ; Bootstrap i aplicació web ; Cuadro de mando ; Bootstrap ; Aplicacion web ; Dashboard ; Web application



11 p, 1.2 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Escola d'Enginyeria. TFG

 Registre creat el 2022-04-06, darrera modificació el 2023-07-22



   Favorit i Compartir