Comunicació, Desenvolupament i Canvi Social [42440]
Rizo Garcia, Marta
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Communication, Development, and Social Change
Títol variant: Comunicación, Desarrollo y Cambio Social
Data: 2022-23
Resum: Els objectius bàsics del mòdul són els següents: 1. Reflexionar a l'entorn de la relació entre comunicació, poder i cultura. 2. Fer una reflexió crítica sobre la relació entre comunicació, desenvolupament, democràcia i cultura. 3. Identificar les principals aportacions a l'estudi de la comunicació per al desenvolupament i el canvi social. 4. Analitzar el paper dels mitjans de comunicació en els processos de canvi social. 5. Analitzar el paper dels nous mitjans digitals en processos de comunicació per al canvi social. 6. Conèixer les principals metodologies pròpies de la comunicació per al desenvolupament i el canvi social. 7. Adquirir habilitats per a gestionar la comunicació per al canvi social en contextos i entorns diversos. 8. Dissenyar projectes / plans de comunicació per al canvi social.
Resum: The basic objectives of the module are the following: 1. Reflect on the relationship between communication, power and culture. 2. Make a critical reflection on the relationship between communication, development, democracy and culture. 3. Identify the main contributions to the study of communication for development and social change. 4. Analyze the role of the media in the processes of social change. 5. Analyze the role of new digital media in communication processes for social change. 6. To know the main methodologies of communication for development and social change. 7. Acquire skills to manage communication for social change in diverse contexts and environments. 8. Design projects / communication plans for social change.
Resum: Los objectivos básicos del módulo son los siguientes: 1. Reflexionar sobre la relación entre comunicación, poder y cultura. 2. Hacer una reflexión crítica sobre la relación entre comunicación, desarrollo, democracia y cultura. 3. Identificar las principales aportaciones al estudio de la comunicación para el desarrollo y el cambio social. 4. Analizar el papel de los medios de comunicación en los procesos de cambio social. 5. Analizar el papel de los nuevos meidos digitales en procesos de comunicación para el cambio social. 6. Conocer las principales metodologias propias de la comunicación para el desarrollo y el cambio social. 7. Adquirir habilidades para gestionar la comunicación para el cambio social en contextos y entornos diversos. 8. Diseñar proyectos / planes de comunicación para el cambio social.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà
Titulació: Mitjans, Comunicació i Cultura [4313227]
Pla d'estudis: Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
5 p, 105.6 KB

Anglès
4 p, 104.7 KB

Castellà
5 p, 105.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2022-06-27, darrera modificació el 2023-01-22



   Favorit i Compartir