Metodologia de l'ensenyament [100259]
Pladevall Ballester, Elisabet
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres

Additional title: Teaching Methodology
Additional title: Metodología de la enseñanza
Date: 2022-23
Abstract: Aquesta assignatura aplica les teories de l'adquisició de segones llengües i ensenyament de llengües estrangeres així com els factors individuals i els contextos d'aprenentatge que influeixen en l'aprenentatge i ensenyament de llengües. Es centra en els coneixements i tècniques docents que ha de saber aplicar el professor de la llengua anglesa, tant en programes generals de llengües com en contextos específics. La matèria es complementa amb l'assignatura "Adquisició de la Llengua" i "Factors individuals en l'aprenentatge". Objectius: - Entendre i analitzar críticament diferents metodologies d'ensenyament i aprenentatge de llengües en contextos d'instrucció. - Assolir el domini d'una sèrie de tècniques d'ensenyament. - Ser capaç de dissenyar material didàctic rellevant a les quatre habilitats: comprensió oral i escrita i expressió oral i escrita. - Saber fer una avaluació crítica de material didàctic publicat. Aquest curs i de manera optativa, aquesta assignatura proposarà realitzar un dels ítems d'avaluació dins de la metodologia d'aprenentatge per reptes. Es tracta d'afrontar problemes reals i complexos identificats per professionals per tal de realitzar una definició adequada i apuntar possibles solucions. L'aprenentatge per reptes és avui una metodologia àmpliament reconeguda que permet no sols tractar amb casos d'estudi reals, sinó també inserir l'estudiant en entorns en els que en un futur pot desenvolupar la seva carrera professional. 1.
Abstract: This basically practical subject applies theories of Second Language Acquisition to the learning and teaching of foreign languages. It focuses on the knowledge and teaching techniques that an English language teacher needs to know. This applies to both general English teaching and teaching in more specific contexts. This subject complements another two courses called English LAnguage Acquisition and Individual Learning Factors. By the end of the course students will: - understand and critically analyse different teaching methododologies and theories of instructed second language acquisition. - have mastered a set of teaching techniques - be equipped to design teaching materials relevant to the four skills - be able to critically evaluate published material. This year and as an optional activity, this course will ask students to carry out on the the assessment activities within the callenge based learning methodology. Those students who opt for this will face real problems identified by real professional agents so that they can identify and define them and put forward a number of solutions. Challenge-based learning is a widely recognised approach which allows students to deal with real cases as well as place them in key environments for their future professional careers. 1.
Abstract: Esta asignatura aplica las teorías de la adquisición de segundas lenguas y enseñanza de lenguas extranjeras así como los factores individuales y los contextos de aprendizaje que influyen en el aprendizaje y enseñanza de lenguas. Se centra en los conocimientos y técnicas docentes que debe saber aplicar el profesor de la lengua inglesa, tanto en programas generales de lenguas como en contextos específicos. La materia se complementa con la asignatura "Adquisición de la Lengua Inglesa" y "Factores individuales en el aprendizaje". Objetivos: Entender y analizar críticamente diferentes metodologías de enseñanza y aprendizaje de lenguas en contextos de instrucción. Alcanzar el dominio de una serie de técnicas de enseñanza. Ser capaz de diseñar material didáctico relevante en las cuatro habilidades: comprensión oral y escrita y expresión oral y escrita. Saber hacer una evaluación crítica de material didáctico publicado. Este curso y de manera optativa, esta asignatura propondrá realizar uno de los ítems de evaluación siguiendo la metodología de aprendizaje por retos. Se trata de afrontar problemas reales identificados por agentes reales para poder definirlos y aportar posibles soluciones. El aprendizaje por retos es hoy una metodología reconocida que permite tratar con estudios de caso reales así como integrar el estudiante en entornos profesionales clave para el desarrollo de sus carreras. 1 profesionales clave para el desarrollo de sus carreras.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català, anglès, castellà
Studies: Estudis anglesos [2500245]
Study plan: Grau en Estudis Anglesos [801]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
6 p, 111.2 KB

Anglès
6 p, 109.0 KB

Castellà
6 p, 109.8 KB

The record appears in these collections:
Course materials > Course guides

 Record created 2022-07-08, last modified 2023-01-22



   Favorit i Compartir