Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengua (AICLE) a l'Educació Primària [103578]
Dooly Owenby, Melinda
Lopez Vera, Mónica
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Títol variant: Content and Language Integrated Learning (CLIL) in Primary Education
Títol variant: Aprendizaje integrado de contenidos y lengua (AICLE) en la educación primaria
Data: 2022-23
Resum: Objetivos Este curso tiene como objetivo presentar a los docentes en formación la teoría fundamental, los aspectos esenciales y las estrategias de enseñanza relacionadas con los contextos del Aprendizaje Integrado de Contenidos y Lenguas Extranjeras (AICLE). A través de esta asignatura, los alumnos aprenderán a aplicar las bases teóricas de AICLE para seleccionar, adaptar y/o diseñar materiales y actividades apropiados para un curso AICLE que cumpla con los requisitos de los planes de estudios oficiales. Esto incluye: Crear materiales que aseguren contenidos comprensibles (habilidades receptivas) de la lengua meta 1 Crear materiales que aseguren contenidos comprensibles (habilidades receptivas) de la lengua meta durante la implementación de lecciones/unidades/proyectos AICLE. Crear materiales que orienten a los alumnos hacia resultados adecuados (habilidades productivas) en ela lengua meta durante la implementación de lecciones/unidades/proyectos AICLE. Crear materiales que apoyen la interacción y la mediación de los alumnos en la lengua meta durante la implementación de lecciones/unidades/proyectos AICLE. Crear materiales que evalúen adecuadamente el proceso y progreso de los alumnos a través de lecciones/unidades/proyectos AICLE. Los docentes en formación también aprenderán sobre estrategias de enseñanza que son óptimas para la implementación de AICLE.
Resum: Objectives This course aims to introduce student-teachers to foundational theory, essential aspects and teaching strategies relative to Content and Language Integrated Learning (CLIL) contexts. Through this course, students will learn to apply theoretical basis of CLIL in order to select, adapt and/or design appropriate materials and activities for a CLIL course that meet official curriculum requirements. This includes: 1 Creating materials that ensure comprehensible input (receptive skills) of the target language during the implementation of CLIL lessons/units/projects. Creating materials that orient students towards adequate output (productive skills) in the target language during the implementation of CLIL lessons/units/projects. Creating materials that supports students' interaction and mediation in the target language during the implementation of CLIL lessons/units/projects. Creating materials that adequately assess students' process and progress through CLIL lessons/units/projects. Students will also learn about teaching strategies that are optimal for CLIL implementation.
Resum: Aquesta assignatura té com a objectiu presentar als docents en formació la teoria fonamental, els aspectes essencials i les estratègies d'ensenyament relacionades amb els contextos de l'Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengües Estrangeres (AICLE). A través d'aquesta assignatura, els alumnes aprendran a aplicar les bases teòriques d'AICLE per seleccionar, 1 A través d'aquesta assignatura, els alumnes aprendran a aplicar les bases teòriques d'AICLE per seleccionar, adaptar i dissenyar materials i activitats apropiats per a un curs AICLE que compleixin els requisits dels plans d'estudis oficials. Això inclou: Crear materials que assegurin continguts comprensibles (habilitats receptives) de la llengua meta durant la implementació de lliçons/unitats/projectes AICLE. Crear materials que orientin els alumnes cap a resultats adequats (habilitats productives) en la llengua meta durant la implementació de lliçons/unitats/projectes AICLE. Crear materials que donin suport a la interacció i la mediació dels alumnes en la llengua meta durant la implementació de lliçons/unitats/projectes AICLE. Crear materials que avaluïn adequadament el procés i el progrés dels alumnes a través de lliçons/unitats/projectes AICLE. Els docents en formació també aprendran sobre estratègies de didàctica que són òptimes per a la implementació d'AICLE.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà
Titulació: Educació Primària [2500798]
Pla d'estudis: Grau en Educació Primària [1140] ; Grau en Educació Primària [896]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
9 p, 139.0 KB

Anglès
9 p, 137.8 KB

Castellà
9 p, 138.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2022-07-08, darrera modificació el 2023-07-22



   Favorit i Compartir