Parcs Temàtics d'Oci i Animació [103755]
Ortiz García, José Antonio
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera

Títol variant: Theme Parks and Holiday Entertainment
Títol variant: Parques Temáticos de Ocio y Animación
Data: 2022-23
Resum: L'assignatura té com a objectiu general conèixer les característiques i el funcionament de les empreses d'oci i d'animació turística i dels parcs temàtics. L'assignatura presenta dues parts ben diferenciades: 1. Teòrica: estudi del concepte i característiques de l'oci, l'animació i dels parcs temàtics. 1. Pràctica: disseny i programació d'activitats i/o intervencions d'animació turística. Aquest curs guiarà els estudiants en: 1. Comprendre els conceptes d'oci, entreteniment i parcs temàtics. 2. Detectar, analitzar i avaluar el potencial d'entreteniment i d'oci per a les empreses del turisme i dels parcs temàtics. 3. Identificar i descriure cadascuna de les fases del procés de planificació, disseny i programació d'activitats de lleure. 4. Dissenyar i planificar programes d'oci innovadors per a negocis d'entreteniment turístic i parcs temàtics. 5. Elaborar i presentar un projecte d'oci demostrant un nivell suficient de comunicació i capturant i mantenint l'interès de l'audiència durant la presentació.
Resum: This subject has as learning objective the understanding of the characteristics and general management of leisure and entertainment companies and of theme parks. This course is divided into two parts: 1. General knowledge related to the basic concepts of Leisure, Entertainment and Theme Parks. 2. Design and programming of activities and/or actions for tourist entertainment. This course will guide the students in: 1. Understanding the concepts of leisure, entertainment and theme parks. 2. Detecting, analyzing and evaluating the potential of entertainment and leisure for the tourism and the theme parks' industries. 3. Numbering and describing each of the phases in the process of planning, designing and programming leisure activities. 4. Designing and planning innovative leisure programs for tourism entertainment business. 5. Presenting the Final Project demonstrating a sufficient level of communication, and capturing and maintaining the interest of the audience throughout the presentation.
Resum: La asignatura tiene como objetivo general conocer las características y el funcionamiento de las empresas de ocio y de animación turística y de los parques temáticos. La asignatura presenta dos partes bien diferenciadas: 1. Teórica: análisis de los conceptos y características de ocio, animación y parques temáticos. 1. Práctica: diseño y programación de actividades de ocio y/o intervenciones de animación en empresas del sector de la hostelería y el turismo. Este curso guiará a los estudiantes en: 1. Conocer y valorar de forma crítica los conceptos de ocio, de animación y de tematización. 2. Detectar, analizar y evaluar el potencial de entretenimiento y ocio y su posible desarrollo en el turismo y en los parques temáticos. 3. Enumerar y describir cada una de las fases del proceso de planificación, diseño y programación de actividades de ocio. 4. Diseñar y planificar programas de ocio innovadores y viables. 5. Elaborar y presentar un Proyecto Final demostrando un nivel suficiente de comunicación y capturando el interés de la audiencia durante su presentación.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà
Titulació: Direcció Hotelera [2502904]
Pla d'estudis: Grau en Direcció Hotelera [1214]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
5 p, 106.0 KB

Anglès
5 p, 104.8 KB

Castellà
5 p, 105.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2022-07-08, darrera modificació el 2024-02-10



   Favorit i Compartir