Teoria i Tècnica de la Creativitat [104734]
Luján Bellon, Patricia
Lázaro Pernias, Patrícia
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Theory and Techniques of Creativity
Títol variant: Teoría y Técnica de la Creatividad
Data: 2022-23
Resum: 1. Plantejar una base teòrica sobre què és la creativitat, els seus processos i tècniques, la importància d'alimentar-se través de les referències i el coneixement de persones i projectes creatius des d'una mirada àmplia i multifaceta. 2. Practicar diverses tècniques creatives amb l'objectiu de donar eines per a la creació de qualsevol producte creatiu, interactiu o no, d'una manera senzilla i inspiradora. 3. Aprendre a pensar de manera disruptiva, a nodrir-se de referències i referents a través d'activitats diàries, experimentar i compartir idees. 4. Treballar en equip posant en pràctica els coneixements teòrics i pràctics de l'assignatura per crear un producte interactiu susceptible de ser consumit per milers de persones. 5. Aplicar la perspectiva de gènere en la investigació de projectes, en referències creatives i bibliogràfiques. Ús de llenguatge inclusiu en les presentacions. 6. Divertir-se i descobrir que totes som creatives.
Resum: 1. Propose a theoretical base on what creativity is, its processes and techniques, the importance of feeding through references and the knowledge of people and creative projects from a broad and multifaceted perspective. 2. Practice creative techniques in order to provide tools for the creation of any creative product, interactive or not, in a simple and inspiring way. 3. Learn to think in a disruptive way, to feed on references through daily activities, experiment and share ideas. 4. Work as a team putting into practice the theoretical and practical knowledge of the subject to create an interactive product that can be consumed by thousands of people. 5. Apply the gender perspective in project research, in creative and bibliographic references. Use of inclusive language in presentations. 6. Have fun and discover that we are all creative.
Resum: 1. Plantear una base teórica sobre qué es la creatividad, sus procesos y técnicas, la importancia de alimentarse a través de las referencias asi como el conocimiento de personas y proyectos creativos desde una mirada amplia y multifaceta. 2. Practicar diversas técnicas creativas con el objetivo de dar herramientas para la creación de cualquier producto creativo, interactivo o no, de una manera sencilla e inspiradora. 3. Aprender a pensar de manera disruptiva, a nutrirse de referencias y referentes a través de actividades diarias, experimentar y compartir ideas. 4. Trabajar en equipo poniendo en práctica los conocimientos teóricos y prácticos de la asignatura para crear un producto interactivo susceptible de ser consumido por miles de personas. 5. Aplicar la perspectiva de género en la investigación de proyectos, en referencias creativas y bibliográficas. Uso de lenguaje inclusivo en las presentaciones. 6. Divertirse y descubrir que todas somos creativas.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà
Titulació: Comunicació Interactiva [2503873]
Pla d'estudis: Grau en Comunicació Interactiva [1423]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
7 p, 115.9 KB

Anglès
7 p, 114.6 KB

Castellà
7 p, 115.4 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2022-07-08, darrera modificació el 2023-07-06



   Favorit i Compartir