Redacció Publicitària i de les Relacions Públiques [104897]
Lázaro Pernias, Patrícia
Castellblanque, Mariano
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Advertising and Public Relations Writing
Títol variant: Redacción Publicitaria y de las Relaciones Públicas
Data: 2022-23
Resum: Conèixer, estudiar, reflexionar, examinar i practicar el rol de Redactor Publicitari (Copywriter) com a professional clau dins de l'estructura organitzativa d'una agència de publicitat, les seves funcions i el seu desenvolupament operatiu tant a Above The Line (ATL) com a Below The Line (BTL) ideant i escrivint tota mena de peces publicitàries. Preparar els alumnes per treballar efectivament en la redacció de textos per a web, publicitat digital i xarxes socials per tal que siguin competents en aquests i altres mitjans emergents.
Resum: To know, study, reflect, examine and practice the role of Copywriter as a key professional within the organizational structure of an advertising agency, its functions and its operational development both in Above The Line (ATL) and Below The Line (BTL) devising and writing all kinds of advertising pieces. To prepare students to work effectively in writing texts for the web, digital advertising and social networks in order to be competent in these and other emerging media.
Resum: Conocer, estudiar, reflexionar, examinar y practicar el rol de Redactor Publicitario (Copywriter) como profesional clave dentro de la estructura organizativa de una agencia de publicidad, sus funciones y su desarrollo operativo tanto en Above The Line (ATL) como en Below The Line (BTL) ideando y escribiendo todo tipo de piezas publicitarias. Preparar a los alumnos para trabajar efectivamente en la redacción de textos para web, publicidad digital y redes sociales con el fin de que sean competentes en estos y otros medios emergentes.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
5 p, 105.0 KB

Anglès
5 p, 104.1 KB

Castellà
5 p, 104.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2022-07-08, darrera modificació el 2023-07-06



   Favorit i Compartir