Psicologia del Comportament de les Audiències [104998]
Lázaro Pernias, Patrícia
Bonilla, Iván
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Psychology of Audience Behaviour
Títol variant: Psicología del Comportamiento de las Audiencias
Data: 2022-23
Resum: S'espera que l'estudiant, al finalitzar el seu estudi sigui capaç de: Comprendre la importància dels coneixements psicològics per a adaptar-se al comportament de les persones consumidores. Identificar les característiques perceptives de les produccions publicitàries i per a utilitzar-les en la creació de materials audiovisuals. Aprendre els principis explicats per la psicologia amb relació a la comunicació perceptiva. Comprendre el funcionament de processos psicològics implicats en la presa de decisions, en especial les emocions. Conèixer tendències de consum, saber-les monitoritzar i comprendre. Identificar els principals fenòmens i processos grupals, que permeten entendre el comportament del consumidor en el seu entorn social i cultural. Adquirir coneixements de psicologia social referents a la formació de la identitat, comportament grupal, canvi social i formació d'actituds, que ajudin a comprendre el rol dels ciutadans com a consumidors. Conèixer les diferents formes d'estratificació social que es donen en la nostra societat i la seva aplicació en la segmentació de mercats Introduir la perspectiva de gènere en la percepció publicitària. Fomentar l'actitud i el pensament crític Fomentar el respecte a l'ètica en l'exercici de la professió.
Resum: It is expected that the student, at the end of his / her study be able to: Understand the importance of psychological connections to adapt to the behavior of consumers. Identify the perceptual characteristics of advertising productions and use them in the creation of audiovisual materials. Learn the principles explained by psychology related to perceptual communication. Understand the functioning of psychological processes involved in making decisions, especially emotions. Knowing consumer trends, monitorize and understand them. Identify the main phenomena and group processes, which allow understanding the behavior of the consumer in their social and cultural environment. Acquire social psychology connections referring to identity training, group behavior, social awareness and attitude training, which will help to understand the role of citizens as consumers. Connect the different forms of social stratification that is done in our society and their application in market's segmentation. To introduce the gender perspective in advertising perception. Promote attitude and critical thinking.
Resum: Se espera que el estudiante, al finalizar su estudio sea capaz de: Comprender la importancia de los conocimientos psicológicos para adaptarse al comportamiento de las personas consumidoras. Identificar las características perceptivas de las producciones publicitarias para utilizarlas en la creación de materiales audiovisuales. Conocer la importancia de la investigación y el método científico para la obtención de datos. Comprender el funcionamiento de procesos psicológicos básicos implicados en el comportamiento del consumidor, tales como la atención, la percepción, la sensación, el aprendizaje y la memoria Comprender el funcionamiento de procesos psicológicos implicados en la toma de decisiones, en especial las emociones. Introducir la perspectiva de género en la percepción publicitaria. Fomentar la actitud y el pensamiento crítico Fomentar el respecto a la ética en el ejercicio de la profesión.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà
Titulació: Comunicació Audiovisual [2501928]
Pla d'estudis: Grau en Comunicació Audiovisual [1433]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
5 p, 106.1 KB

Anglès
5 p, 105.8 KB

Castellà
5 p, 106.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2022-07-08, darrera modificació el 2023-07-06



   Favorit i Compartir