La Planificació Estratègica Digital Publicitària i de RRPP [43404]
Danes Vilallonga, Arantza
Places Fernando, Mireya
Valli Casado, Ana Beatriz
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Strategic Digital Planning for Advertising and Public Relations
Títol variant: La Planificación Estratégica Digital Publicitaria y de RRPP
Data: 2022-23
Resum: Aprendre a dissenyar, planificar i dirigir accions de marketing en els nous escenaris que planteja la societat de la informació. Entendre els perfils, comportaments i evolució dels usuaris digitals així com les seves diferències socials en qüestió d'edat, gènere i procedència. Fer una reflexió crítica sobre la bretxa digital. Treballar les especificitats de la Planificació Estratègica de la Publicitat en l'entorn digital i les tàctiques concretes que ofereix aquest entorn com les RRPP a través de les xarxes socials, la gestió de la reputació digital, la gestió d'influencers, laa gestió de comunicació per a ecommerces, el marketing relacional online, etc. A partir d'aquests recursos es profunditza també el coneixement de les tipologies de negocis digitals (start-ups, ecommerce, big data, intel·ligència digital. . . ).
Resum: Learn to design, plan and direct marketing tactics in the new information society scenario. Understand the profiles, behaviors and evolution of digital users and their social differences in terms of age, gender and origin Work the specificities of the Strategic Planning of Advertising in the digital area and the specific tactics offered such as PR thro.
Resum: Aprender a diseñar, planificar y dirigir acciones de marketing en los nuevos escenarios que plantea la sociedad de la información. Entender los perfiles, comportamientos y evolución de los usuarios digitales así como sus diferencias sociales en cuestión de edad, género y procedencia. Hacer una reflexión crítica sobre la brecha digital. Trabajar las especificidades de la Planificación Estratégica de la Publicidad en el entorno digital y las tácticas concretas que ofrece este entorno como las RRPP a través de las redes sociales, la gestión de la reputación digital, la gestión de influencers, la gestión de comunicación para ecommerces, el marketing relacional online, etc. A partir de estos recursos se profundiza también el conocimiento de las tipologías de negocios y herramientas digitales (start-ups, ecommerce, big data, inteligencia digital . . . ).
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà
Titulació: Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [4314947]
Pla d'estudis: Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
4 p, 105.1 KB

Anglès
4 p, 104.6 KB

Castellà
4 p, 105.4 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2022-07-08, darrera modificació el 2023-01-22



   Favorit i Compartir