Google Scholar: citations
L'ús dels models moleculars per a l'aprenentatge de la formulació química inorgànica : una prova pilot a secundària
Piza Mir, Bartolome (Universidad Pontificia Comillas. Centro de Enseñanza Superior Alberta Giménez (Palma))

Additional title: Use of molecular models for learning inorganic chemical formulation : a pilot study in secondary school
Additional title: Uso de los modelos moleculares para el aprendizaje de la formulación química inorgánica : una experiencia piloto en el aula de secundaria
Date: 2022
Abstract: Es presenta la descripció d'una experiència didàctica amb l'ús de models moleculars per a l'aprenentatge de la formulació química al cursos de l'educació secundària obligatòria. Els resultats mostren que hi ha un increment del seu aprenentatge i l'ús dels models moleculars permet una major comprensió d'aquesta àrea de la química en la que els estudiants solen presentar dificultats a causa de l'elevada abstracció d'aquests conceptes.
Abstract: The description of a didactic experience with the use of molecular models for the learning ofchemical formulation in compulsory secondary education courses is presented. The results show that thereis an increase in learning and the use of molecular models allows a better understanding of this area ofchemistry in which students usually present difficulties due to the high abstraction of these concepts.
Abstract: Se presenta la descripción de una experiencia didáctica con el uso de modelos moleculares para el aprendizaje de la formulación química en los cursos de educación secundaria obligatoria. Los resultados muestran que existe un incremento de su aprendizaje y el uso de modelos moleculares permite una mayor comprensión de esta área de la química en la cual los estudiantes suelen presentar dificultades a causa de la elevada abstracción de estos conceptos.
Abstract: Es presenta la descripció d'una experiència didàctica amb l'ús de models moleculars per a l'aprenentatge de la formulació química al cursos de l'educació secundària obligatòria. Els resultats mostren que hi ha un increment del seu aprenentatge i l'ús dels models moleculars permet una major comprensió d'aquesta àrea de la química en la que els estudiants solen presentar dificultats a causa de l'elevada abstracció d'aquests conceptes.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Subject: Abstracció ; Aprenentatge ; Model molecular ; Química ; Abstraction ; Chemistry ; Learning ; Molecular model ; Abstracción ; Aprendizaje ; Modelo molecular
Published in: Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 44 (2022) , p. 50-55 (Reflexions i recerques sobre l'ensenyament de les ciències) , ISSN 1699-6712

Adreça original: https://revistes.uab.cat/ciencies/article/view/n44-piza
DOI: 10.5565/rev/ciencies.463


6 p, 346.1 KB

The record appears in these collections:
Articles > Published articles > Ciències
Articles > Research articles

 Record created 2022-07-16, last modified 2022-08-01



   Favorit i Compartir