Google Scholar: cites
Machine translation for language learners
Carré, Alice (Université Grenoble-Alpes)
Kenny, Dorothy (Dublin City University)
Rossi, Caroline (Université Grenoble-Alpes)
Sánchez-Gijón, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona)
Torres-Hostench, Olga (Universitat Autònoma de Barcelona)

Publicació: Berlin : Language Science Press, 2022
Resum: Machine Translation (MT) has been controversial in second and foreign language learning, but the strategic integration of MT might be beneficial to language learning in certain contexts. In this chapter we discuss the conditions in which MT can be useful in language learning, set out digital alternatives to MT, and provide examples of how MT can support language learners.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Anglès
Col·lecció: Translation and Multilingual Natural Language Processing ; 18
Document: Capítol de llibre
Publicat a: Machine translation for everyone : Empowering users in the age of artificial intelligence, 2022 , ISBN 9783961103485

DOI: 10.5281/zenodo.6760024


21 p, 191.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Llibres i col·leccions > Capítols de llibres

 Registre creat el 2022-09-01, darrera modificació el 2024-01-09



   Favorit i Compartir