Productes Culturals, Discursos Representacionals i Identitats Transnacionals [44258]
Guarné, Blai
Masdeu Torruella, Irene
Fukuda, Makiko
Serra Vilella, Alba
Figliulo, Roberto
Grau, Tomás
Mas Lopez, Jordi
Lozano Méndez, Artur
Torres Simon, Esther
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació

Títol variant: Cultural Products, Representational Discourses and Transnational Identities
Títol variant: Productos Culturales, Discursos Representacionales e Identidades Transnacionales
Data: 2022-23
Resum: El Mòdul 1 "Productes culturals, discursos representacionals i identitats transnacionals" és un mòdul obligatori de 10 ECTS que se centra en l'estudi de la circulació global dels productes culturals i les indústries creatives, els corrents identitaris transnacionals, i les imatges i els discursos representacionals relacionats amb l'Àsia Oriental. Des d'aquesta perspectiva, el mòdul s'apropa a l'estudi de l'Àsia Oriental com a node d'influències socioculturals, processos polític-identitaris i formacions discursiu-representacionals que transcendeixen els seus límits regionals i impacten en l'escenari global. El mòdul consta de tres continguts formatius: 1) Productes culturals i indústries creatives; 2) Imatges, discursos i representacions; 3) Identitats transnacionals.
Resum: Module 1 "Cultural products, representational discourses and transnational identities" is a compulsory module of 10 ECTS that focuses on the study of the global circulation of cultural products and creative industries, transnational identities, and images & discourses related to East Asia. From this perspective, the module looks at East Asia as a node of sociocultural influences, political and identity processes, and discursive and representational formations that transcend its regional boundaries by impacting on the global scenario. The module consists of three formative parts: 1) Cultural products and creative industries; 2) Images, discourses and representations; 3) Transnational identities.
Resum: El Módulo 1 "Productos culturales, discursos representacionales e identidades transnacionales" es un módulo obligatorio de 10 ECTS que se centra en el estudio de la circulación global de los productos culturales y las industrias creativas, las corrientes identitarias transnacionales, y las imágenes y los discursos representacionales relacionados con Asia Oriental. Desde esta perspectiva, el módulo se acerca al estudio de Asia Oriental como nodo de influencias socioculturales, procesos político-identitarios y formaciones discursivo-representacionales que trascienden sus límites regionales e impactan en el escenario global. El módulo consta de tres contenidos formativos: 1) Productos culturales e industrias creativas; 2) Imágenes, discursos y representaciones; 3) Identidades transnacionales.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà
Titulació: Estudis Globals d'Àsia Oriental [4317118]
Pla d'estudis: Màster en Estudis Globals d'Àsia Oriental [1452]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
4 p, 100.6 KB

Anglès
4 p, 100.3 KB

Castellà
4 p, 100.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2022-09-07, darrera modificació el 2023-02-24



   Favorit i Compartir