La Competencia Interactiva en el aula : una mirada ampliada y multimodal
Jia, Lingling
Moore de Luca, Emilee, dir.
Casas-Tost, Helena, dir.
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)

Publicació: Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2022
Descripció: 82 pag.
Resum: El análisis de la interacción en el aula es una parte muy importante dentro de la comunidad de docentes e investigadores especializados en la educación, porque da una visión empírica de los problemas y dudas que pueden ocurrir durante el transcurso de una clase y con un posterior análisis se puede reflexionar en lo que se puede mejorar en el aula. El objetivo de esta tesina es construir un marco teórico para analizar las interacciones que ocurren en el aula entre docente y alumnado y cómo se hubiera podido mejorar la competencia interactiva en el aula en las situaciones analizadas y en futuras clases.
Resum: 课堂互动分析是教育领域中教学者和研究者研究对象中非常重要的一部分。因为它以一个经验性的视角去看待课堂上可能出现的问题,从而在随后的分析 中,给出反思性建议,以便将其改善。本篇论文的目标是建立一个理论框架,并在此基础上分析课堂师生之间的互动以 及如何改善课堂互动能力。.
Resum: In the recent years, to analyze the interaction in the classroom it has been very important within the community of teachers and researchers specialized in education, because it gives an empirical vision of the problems and doubts that can occur during the course of a class and with a subsequent analysis the teachers can think about what can be improved in the classroom. This thesis main goal is to build a theoretical framework to analyze the interactions that occur in the classroom between teachers and students and how could improve the classroom in the situations analyzed and in future classes, being aware of the interactive competence.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Didàctica del Xinès per a Hispanoparlants [4316481]
Pla d'estudis: Màster Universitari en Didàctica del Xinès per a Hispanoparlants [1398]
Document: Treball de fi de postgrau
Matèria: Interacción alumnado - docente ; Análisis de la conversación ; SETT (autoevaluación del discurso del maestro) ; Competencia interaccional del aula ; Student-teacher Interaction ; Conversation analysis ; SETT (self-evaluation of teacher talk) ; Classroom Interactional Competence ; 师生互动 ; 对话分析 ; SETT (教师课堂话语的自我评估) ; CIC (课堂互动能力)



82 p, 1.2 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera > Traducció i Interpretació. TFM

 Registre creat el 2022-09-16, darrera modificació el 2024-02-10



   Favorit i Compartir