Análisis y renovación del Plan de Comunicación de Amalgama Marketing
Cortès Vidal, Sílvia
Martín Almansa, Francisco Javier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Anàlisi i renovació del Pla de Comunicació d'Amalgama Marketing
Títol variant: Analysis and renewal of the Amalgama Marketing Communication Plan
Data: 2022
Descripció: 91 pag.
Resum: Aquest projecte es basa en l'auditoria i l'elaboració d'un pla de comunicació per l'empresa del sector de la publicitat Amalgama Marketing. Es duu a terme una anàlisi del sector i de la competència i es plantegen uns nous objectius comunicatius per ser implementats; en base a aquests objectius, es descriuen unes accions concretes. A més, es preveu un pressupost per tirar endavant la proposta i s'especifica el procés de seguiment. La finalitat és desenvolupar un pla que potenciï la vessant comunicativa de l'organització a través d'accions específiques.
Resum: Este proyecto se basa en la auditoría y la elaboración de un plan de comunicación para la empresa del sector de la publicidad Amalgama Marketing. Se lleva a cabo un análisis del sector y de la competencia y se plantean unos nuevos objetivos comunicativos para ser implementados; en base a estos objetivos, se describen unas acciones concretas. Además, se prevé un presupuesto para llevar a cabo la propuesta y se especifica el proceso de seguimiento. La finalidad es desarrollar un plan que potencie la vertiente comunicativa de la organización a través de acciones específicas.
Resum: This project is based on the auditing and communications plan to Amalgama Marketing advertising company. An analysis of the sector and competitors is carried out and new communicative goals are proposed to be implemented. Based on these objectives, specific actions are described. In addition, a budget is planned to push the proposal forward and the follow-up process is specified. The aim is to develop a plan that enhances the organization's communicative side through specific actions.
Nota: Aquest projecte es basa en l'auditoria i l'elaboració d'un pla de comunicació per l'empresa del sector de la publicitat Amalgama Marketing. Es duu a terme una anàlisi del sector i de la competència i es plantegen uns nous objectius comunicatius per ser implementats; en base a aquests objectius, es descriuen unes accions concretes. A més, es preveu un pressupost per tirar endavant la proposta i s'especifica el procés de seguiment. La finalitat és desenvolupar un pla que potenciï la vessant comunicativa de l'organització a través d'accions específiques.
Nota: Este proyecto se basa en la auditoría y la elaboración de un plan de comunicación para la empresa del sector de la publicidad Amalgama Marketing. Se lleva a cabo un análisis del sector y de la competencia y se plantean unos nuevos objetivos comunicativos para ser implementados; en base a estos objetivos, se describen unas acciones concretas. Además, se prevé un presupuesto para llevar a cabo la propuesta y se especifica el proceso de seguimiento. La finalidad es desarrollar un plan que potencie la vertiente comunicativa de la organización a través de acciones específicas.
Nota: This project is based on the auditing and communications plan to Amalgama Marketing advertising company. An analysis of the sector and competitors is carried out and new communicative goals are proposed to be implemented. Based on these objectives, specific actions are described. In addition, a budget is planned to push the proposal forward and the follow-up process is specified. The aim is to develop a plan that enhances the organization's communicative side through specific actions.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Periodisme [2501933]
Pla d'estudis: Grau en Periodisme [1432]
Document: Treball final de grau
Matèria: Màrqueting ; Comunicació ; Publicitat ; Social media strategy ; Xarxes socials



91 p, 3.4 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2022-10-04, darrera modificació el 2022-10-21



   Favorit i Compartir