Comunicació de la Responsabilitat Social Corporativa a Instagram, el cas del sector cosmètic
Cruz García, Alba
Barrio Fraile, Estrella, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Comunicación de la Responsabilidad Social Corporativa en Instagram, el caso del sector cosmético
Títol variant: Communication of Corporate Social Responsibility on Instagram, the case of the cosmetic sector
Data: 2022
Descripció: 108 pag.
Resum: En els últims anys, les organitzacions han apostat cada vegada més per la Responsabilitat Social Corporativa com a element de valor important, i un dels sectors més influenciats per aquest auge ha estat el cosmètic. Aquest treball busca investigar si aquesta consideració de la RSC per part de les empreses de cosmètica s'ha traslladat a la comunicació a través de les xarxes socials, més concretament Instagram, realitzant un estudi de 8 casos d'empreses del sector i les seves comunicacions a través de xarxes, i concloure en quin grau i de quina manera es realitzen aquestes comunicacions.
Resum: En los últimos años, las organizaciones han apostado cada vez más por la Responsabilidad Social Corporativa como elemento de valor importante, y uno de los sectores más influenciados por este auge ha sido el cosmético. Este trabajo busca investigar si esta consideración de la RSC por parte de las empresas de cosmética se ha trasladado a la comunicación a través de las redes sociales, más concretamente realizando un estudio de 8 casos de empresas del sector y sus comunicaciones a través de redes, y concluir en qué grado y de qué manera se realizan estas comunicaciones.
Resum: In the recent years, organizations have increasingly opted for Corporate Social Responsibility as an element of important value, and one of the sectors most influenced by this boom has been cosmetics. This work seeks to investigate whether this consideration of CSR by cosmetic companies has been transferred to communication through social media, more specifically to Instagram, carrying out a study of 8 cases of companies in the sector and their communications through social media, and concluding to what extent and in what manner these communications are made.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Periodisme [2501933]
Pla d'estudis: Grau en Periodisme [1432]
Document: Treball final de grau
Matèria: Comunicació corporativa ; Responsabilitat Social Corporativa ; RSC ; Xarxes socials ; Instagram



108 p, 4.5 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2022-10-05, darrera modificació el 2022-10-21



   Favorit i Compartir