14 estratègies per individualitzar la nota en treballs grupals
Díaz Vicario, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona)
Barrera-Corominas, Aleix (Universitat Autònoma de Barcelona)
Morodo, Andy, (Universitat Autònoma de Barcelona)
Ion, Georgeta
Muñoz Moreno, José Luis 1980-
Rodríguez-Gómez, David
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene
Arnau-Sabatés, Laura
Castro Ceacero, Diego
Duran-Bellonch, Mar
Mercader, Cristina
Salat Llorente, Esther
Suárez, Cecilia Inés
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Qualitat Docent

Data: 2022
Descripció: 15 pag.
Resum: Document que presenta, de manera sintetitzada, 14 estratègies d'avaluació que possibiliten que cada membre del grup rebi una nota d'acord a la seva contribución i participación a la tasca grupal realitzada.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Col·lecció: ARPA - Aula de Recursos per a l'Avaluació
Document: Objecte d'aprenentatge
Matèria: Avaluació ; Treball en grup

Versió en línea interactiva: https://view.genial·ly/627a177cdf7a950018a057f7/interactive-content-estrategies-per-individualitzar-la-nota-en-treballs-grupals


17 p, 1.3 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > CRiEDO (Centre de Recerca i Estudis pel Desenvolupament Organitzatiu)
Materials didàctics > Recursos docents

 Registre creat el 2022-10-10, darrera modificació el 2023-11-22



   Favorit i Compartir