Tendencias de marketing en el sector moda y la creación de la revista 'Priestly's Project'
Juviñà Cáceres, Judith
Jordan Avila, Santiago, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: Tendències de màrqueting al sector moda i la creació de la revista 'Priestly's Project'
Additional title: Marketing trends in the fashion sector and the creation of 'Priestly's Project' magazine
Date: 2022
Description: 51 pag.
Abstract: Aquest projecte pretén analitzar les noves formes de comercialització de les marques de moda i exposar com les empreses del sector utilitzen les xarxes socials com a via publicitària. Un cop treballat el marc teòric, s'ha creat 'Priestly's Project, una revista basada a Instagram, el contingut de la qual és la comunicació de moda.
Abstract: Este proyecto pretende analizar las nuevas formas de comercialización de las marcas de moda y exponer cómo las empresas del sector utilizan las redes sociales como vía publicitaria. Una vez trabajado el marco teórico, se ha creado 'Priestly's Project, una revista basada en Instagram cuyo contenido es la comunicación de moda.
Abstract: This project aims to analyze the new ways of marketing fashion brands and expose how companies in the sector use social networks as an advertising channel. Once the theoretical framework has been worked out, 'Priestly's Project' has been created, a magazine based on Instagram whose content is fashion communication.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Castellà
Studies: Periodisme [2501933]
Study plan: Grau en Periodisme [1432]
Document: Treball final de grau
Subject: Moda ; Màrqueting ; Xarxes socials ; Revista



51 p, 19.3 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies. TFG

 Record created 2022-10-13, last modified 2023-10-27



   Favorit i Compartir