Proyecto de marca de contenido multiplataforma sobre deportes de contacto : Esquina Azul
Arteaga González, Rafael David
Belghazy Gallardo, Ángel
Alavedra Comas, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Llopis, Maite, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Projecte de marca de contingut multiplataforma sobre esports de contacte : Esquina Azul
Títol variant: Branding project for multimedia content on contact sports : Esquina Azul
Data: 2022
Descripció: 117 pag.
Resum: Esquina Azul és un projecte de marca de contingut multiplataforma sobre esports de contacte. El treball consta de dues parts: una part teòrica, que versa principalment sobre el pla d'empresa i el procés de creació de la marca que, al seu torn, justifiquen el major actiu de la marca un programa en Gol Televisió; i una part pràctica, en la qual s'exposa una mostra del contingut potencial per a televisió del contingut publicat en les nostres xarxes socials, al costat d'una anàlisi amb gràfics de la primera presa de contacte amb el nostre públic objectiu.
Resum: Esquina Azul es un proyecto de marca de contenido multiplataforma sobre deportes de contacto. El trabajo consta de dos partes: una parte teórica, que versa principalmente sobre el plan de empresa y el proceso de creación de la marca que, a su vez, justifican el mayor activo de la marca: un programa en Gol Televisión; y una parte práctica, en la que se expone una muestra del contenido potencial para televisión y del contenido publicado en nuestras redes sociales, junto a un análisis con gráficos de la primera toma de contacto con nuestro público objetivo.
Resum: Esquina Azul is a branding project for multimedia content on contact sports. The work consists of two parts: a theoretical part, which deals mainly with the business plan and the process of creating the brand that, in turn, justify the greatest asset of the brand: a program on Gol Television; and a practical part, in which a sample of potential content for television and content published on our social networks is exposed, along with an analysis with graphics of the first contact with our target audience.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Periodisme [2501933]
Pla d'estudis: Grau en Periodisme [1432]
Document: Treball final de grau
Matèria: Marca ; Multiplataforma ; Esports de contacte ; Comunicació ; Entreteniment ; Pla empresarial ; Xarxes socials



117 p, 18.8 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2022-10-19, darrera modificació el 2022-10-20



   Favorit i Compartir