Google Scholar: cites,
Qualitative approaches to research on plurilingual education
Moore de Luca, Emilee, ed.
Dooly Owenby, Melinda, ed.
Antoniadou, Victoria
Borràs, Eulàlia (Universitat Politécnica de Catalunya. Escola d'Enginyeria d'Igualada)
Canals, Laia (Universitat Oberta de Catalunya)
Corona, Victor (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
Llompart Esbert, Julia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
Masats, Dolors (Universitat Autònoma de Barcelona)
Nussbaum, Luci (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
Pascual Calvo, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona)
Patiño Santos, Adriana (Universitat Autònoma de Barcelona)
Unamuno, Virginia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
Vallejo Rubinstein, Claudia (Universitat Autònoma de Barcelona)

Títol variant: Enfocaments qualitatius per a la recerca en educació plurilingüe
Títol variant: Enfoques cualitativos para la investigación en educación plurilingüe
Publicació: Research-publishing.net, 2017
Descripció: 527 pag.
Resum: This handbook is a guide for researchers in plurilingual education- It introduces notions of collaborative research, action-research, ethnography, conversation analysis and mediated discourse analysis. It also discusses ethics, how to collect and organize plurilingual and multilingual corpora, and write up research papers.
Resum: Aquest manual és una guia per a la recerca educació plurilingüe. S'hi introdueixen conceptes de recerca col·laborativa, recerca-acció, etnografia, anàlisi de la conversa i an'laisi del discurs mediat. També s'hi discuteixen qüestions d'ètica, maneres de recopilar i organitzar corpus plurilingües i multimodals, i d'escriure textos de recerca.
Resum: Este manual es una guía para la investigación en educación plurilingüe. Se introduce conceptos de investigación colaborativa, investigación-acción, etnografía, análisis de la conversación y análisis del discurso mediado. También se discuten cuestiones de ética, maneras de recopilar y organizar corpus plurilingües y multimodales, y de redactar textos de investigación.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Anglès, Castellà, Català
Document: Llibre
Matèria: Qualitative Research ; Research Methodology ; Multilingualism, Guides ; Teacher Researchers ; Action Research ; Educational Practices ; Ethnography ; Participatory Research ; Student Participation ; Language Variation ; Discourse Analysis ; Blended Learning ; Educational Environment ; Second Language Learning ; Ethics ; Data Collection ; Data Processing ; Data Interpretation ; Writing Skills ; Foreign Countries
ISBN: 978-1-908416-47-6

Adreça original: https://research-publishing.net/book?10.14705/rpnet.2017.emmd2016.9781908416476
DOI: 10.14705/rpnet.2017.emmd2016.9781908416476


527 p, 10.5 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > Grup de Recerca en Ensenyament i Interacció Plurilingües (GREIP)
Llibres i col·leccions > Llibres

 Registre creat el 2022-10-19, darrera modificació el 2023-10-04



   Favorit i Compartir